Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Szukam tutka do:

displacement maping - jak zrobic w psd i zastosować w maya

bump w maya jest za słaby

Chcę zrobić sobie ścianę z wykorzystaniem displacement maping-u - na której będzie coś zielonego (rośliny) a sama ściana będzie z cegieł - chcę użyć tego zdjęcia:

http://stockimagefree.com/wp-content/uploads/2012/02/ivygrowingonstonewall.jpg

na swojej scianie

ale niemam pojecia jak to zrobić

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przede wszystkim musisz zrobić heightmapę muru - czarno-biały obrazek gdzie to co jest na dole/w głębi jst czarne, to co wystaje jest białe.

Odradzałbym użycie tej tekstury - znajdź mur osobno, a bluszcz osobno.

Napisano

Jak to nie musi być konkretna cegła to użyj texture z subtance będzie najszybciej i najprościej

Napisano
  • Autor

zaraz sprawdzę co mi wyszło

 

Działa, dzięki

Edytowane przez P.I.W.O.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności