Napisano 15 Listopad 201212 l Szukam tutka do: displacement maping - jak zrobic w psd i zastosować w maya bump w maya jest za słaby Chcę zrobić sobie ścianę z wykorzystaniem displacement maping-u - na której będzie coś zielonego (rośliny) a sama ściana będzie z cegieł - chcę użyć tego zdjęcia: http://stockimagefree.com/wp-content/uploads/2012/02/ivygrowingonstonewall.jpg na swojej scianie ale niemam pojecia jak to zrobić
Napisano 15 Listopad 201212 l Przede wszystkim musisz zrobić heightmapę muru - czarno-biały obrazek gdzie to co jest na dole/w głębi jst czarne, to co wystaje jest białe. Odradzałbym użycie tej tekstury - znajdź mur osobno, a bluszcz osobno.
Napisano 15 Listopad 201212 l Jak to nie musi być konkretna cegła to użyj texture z subtance będzie najszybciej i najprościej
Napisano 15 Listopad 201212 l Autor zaraz sprawdzę co mi wyszło Działa, dzięki Edytowane 15 Listopad 201212 l przez P.I.W.O.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto