P.I.W.O. Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 Szukam tutka do: displacement maping - jak zrobic w psd i zastosować w maya bump w maya jest za słaby Chcę zrobić sobie ścianę z wykorzystaniem displacement maping-u - na której będzie coś zielonego (rośliny) a sama ściana będzie z cegieł - chcę użyć tego zdjęcia: http://stockimagefree.com/wp-content/uploads/2012/02/ivygrowingonstonewall.jpg na swojej scianie ale niemam pojecia jak to zrobić
gutekfiutek Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 Przede wszystkim musisz zrobić heightmapę muru - czarno-biały obrazek gdzie to co jest na dole/w głębi jst czarne, to co wystaje jest białe. Odradzałbym użycie tej tekstury - znajdź mur osobno, a bluszcz osobno.
legomir Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 Jak to nie musi być konkretna cegła to użyj texture z subtance będzie najszybciej i najprościej
P.I.W.O. Napisano 15 Listopad 2012 Autor Napisano 15 Listopad 2012 (edytowane) zaraz sprawdzę co mi wyszło Działa, dzięki Edytowane 15 Listopad 2012 przez P.I.W.O.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się