Posted November 15, 201212 yr Szukam tutka do: displacement maping - jak zrobic w psd i zastosować w maya bump w maya jest za słaby Chcę zrobić sobie ścianę z wykorzystaniem displacement maping-u - na której będzie coś zielonego (rośliny) a sama ściana będzie z cegieł - chcę użyć tego zdjęcia: http://stockimagefree.com/wp-content/uploads/2012/02/ivygrowingonstonewall.jpg na swojej scianie ale niemam pojecia jak to zrobić
November 15, 201212 yr Przede wszystkim musisz zrobić heightmapę muru - czarno-biały obrazek gdzie to co jest na dole/w głębi jst czarne, to co wystaje jest białe. Odradzałbym użycie tej tekstury - znajdź mur osobno, a bluszcz osobno.
November 15, 201212 yr Jak to nie musi być konkretna cegła to użyj texture z subtance będzie najszybciej i najprościej
November 15, 201212 yr Author zaraz sprawdzę co mi wyszło Działa, dzięki Edited November 15, 201212 yr by P.I.W.O.
Create an account or sign in to comment