Jump to content

Featured Replies

Posted

Szukam tutka do:

displacement maping - jak zrobic w psd i zastosować w maya

bump w maya jest za słaby

Chcę zrobić sobie ścianę z wykorzystaniem displacement maping-u - na której będzie coś zielonego (rośliny) a sama ściana będzie z cegieł - chcę użyć tego zdjęcia:

http://stockimagefree.com/wp-content/uploads/2012/02/ivygrowingonstonewall.jpg

na swojej scianie

ale niemam pojecia jak to zrobić

  • Replies 3
  • Views 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przede wszystkim musisz zrobić heightmapę muru - czarno-biały obrazek gdzie to co jest na dole/w głębi jst czarne, to co wystaje jest białe.

Odradzałbym użycie tej tekstury - znajdź mur osobno, a bluszcz osobno.

Jak to nie musi być konkretna cegła to użyj texture z subtance będzie najszybciej i najprościej

  • Author

zaraz sprawdzę co mi wyszło

 

Działa, dzięki

Edited by P.I.W.O.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy