PatriarCHa Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 Witajcie, stwierdziłem że najlepiej jak pokażę filmik z moim problemem. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 Chodzi Ci o to, żeby dwie strony stycznej poruszały się zależnie od siebie, tak? Hmm coś dziwnego, na bezier działa Ci tak, jak powinno działać na bezier corner. Z ciekawości - jak ustawisz vertexa na bezier corner to działa tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatriarCHa Napisano 19 Listopad 2012 Autor Share Napisano 19 Listopad 2012 Chodzi Ci o to, żeby dwie strony stycznej poruszały się zależnie od siebie, tak? Hmm coś dziwnego, na bezier działa Ci tak, jak powinno działać na bezier corner. Z ciekawości - jak ustawisz vertexa na bezier corner to działa tak samo? Nie, strony mają ruszać się niezależnie jak zmienię na bezier corner, chodiz mi o to, że jak złapię ten punkcik do ustawienia kąta, to mogę nim przesuwać tylko wzdłuż jednej osi a nie w dwóch, mówię o tym w filmiku, chyba ze coś się z dźwiękiem skopało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 Osie blokujesz klikając na wybrany wektor na gizmie, lub w ikony z palety axis constrains. Przykładowo jeżeli masz zablokowany X tak jak na filmie (zablokowany wektor wyświetla się na żółto) kliknij raz w wektor np Y i zablokujesz ruch po tym wektorze. Możesz tez zablokować płaszczyznę np XY klikaja w pole gizma miedzy wektorami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się