Blesik Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 Witam, dopiero zaczełem zabawę 3ds max'em. Już przerobiłem dwa samouczki i zachciało mi się zabawić w modelowanie samochodu. I na samym początku odrazu mam problem. Gdy nakładam blueprint na plane, plane robi się czarny. Kiedyś widziałem na necie że ktoś już zaczepił ten problem ale teraz nie mogę znaleźć. Proszę was o pomoc.
shadowsexpe Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 a dałeś plejnowi modyfikator uvw mapping?
Blesik Napisano 23 Listopad 2012 Autor Napisano 23 Listopad 2012 teraz po nałożeniu plane robi się szary a po zrenderowaniu nadal jest czarny
shadowsexpe Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 plane jest obiektem jednostronnym takze sprawdź czy po prostu nie masz go obróconego do kamery nie ta stroną
Blesik Napisano 23 Listopad 2012 Autor Napisano 23 Listopad 2012 Już zrobiłem, zajeło mi to 1,5 dnia i nie, nie o to chodziło, ale dzięki, po części pomogłeś mi
Blesik Napisano 23 Listopad 2012 Autor Napisano 23 Listopad 2012 nie, sorki, nadal ten sam problem, po zapisaniu projektu, wyłączeniu 3ds maxa i ponownym włączeniu i otworzeniu projektu blueprinty znikneły i zastąpiły je czerń
shadowsexpe Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 w jakiej formie ty je umieszczasz na planie jako materiał z przypisanymi teksturami ?
latos Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 Tu masz link opisane krok po kroku. Jak wrzucisz BP to nie zmieniaj lokalizacji pliku.
Blesik Napisano 23 Listopad 2012 Autor Napisano 23 Listopad 2012 filmik nie pokazał mi nic nowego a tekstury nakładam albo poprostu przeciągając bitmape z folderu na plane albo tworząc materiał z bitmapą, ten problem tkwi chyba gdzieś w opcjach
shadowsexpe Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 (edytowane) a masz ustawione wyświetlanie tekstur w bieżącym oknie ? views-> show material in viewport as Jesli to nie to to poprostu wrzuc blueprint do katalogu z którego max czyta mapy lub sam przyporządkuj ścieżkę w customize->configure user path->external file Edytowane 23 Listopad 2012 przez shadowsexpe
Blesik Napisano 23 Listopad 2012 Autor Napisano 23 Listopad 2012 niestety nadal źle :/ a możliwe że mam za słaby komputer?
shadowsexpe Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 żeby ci die to nie wyświetlało to byś musiał mieć jakiś zabytek, próbowałeś z innymi teksturami czy ci tak sienie robi? dwa wrzuć screene jak to konkretnie wygląda. Czy jest to tylko problem z wyświetlaniem czy także jak włączysz renderowanie i napisz na jakim maxie pracujesz
shadowsexpe Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 albo masz coś w materiale wsadzone albo ci się obiekty przekręciły na druga stronę zobacz czy jak dodasz modyfikator normal to nie załatwi to sprawy
shadowsexpe Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 jak masz ustawione opcje wyświetlania w preference. a w ogóle to wsadź do netu to co masz teraz zrobione tylko zapisz scenę przez archiwe to wtedy złapie także blueprinta ;)
Ajgor Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 Wrzuć gdzieś scenę do internetu spakowaną rarem i podaj linka. Najlepiej razem z blueprintem, który nakładasz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się