Napisano 23 Listopad 201212 l Witam, dopiero zaczełem zabawę 3ds max'em. Już przerobiłem dwa samouczki i zachciało mi się zabawić w modelowanie samochodu. I na samym początku odrazu mam problem. Gdy nakładam blueprint na plane, plane robi się czarny. Kiedyś widziałem na necie że ktoś już zaczepił ten problem ale teraz nie mogę znaleźć. Proszę was o pomoc.
Napisano 23 Listopad 201212 l Autor teraz po nałożeniu plane robi się szary a po zrenderowaniu nadal jest czarny
Napisano 23 Listopad 201212 l plane jest obiektem jednostronnym takze sprawdź czy po prostu nie masz go obróconego do kamery nie ta stroną
Napisano 23 Listopad 201212 l Autor Już zrobiłem, zajeło mi to 1,5 dnia i nie, nie o to chodziło, ale dzięki, po części pomogłeś mi
Napisano 23 Listopad 201212 l Autor nie, sorki, nadal ten sam problem, po zapisaniu projektu, wyłączeniu 3ds maxa i ponownym włączeniu i otworzeniu projektu blueprinty znikneły i zastąpiły je czerń
Napisano 23 Listopad 201212 l w jakiej formie ty je umieszczasz na planie jako materiał z przypisanymi teksturami ?
Napisano 23 Listopad 201212 l Tu masz link opisane krok po kroku. Jak wrzucisz BP to nie zmieniaj lokalizacji pliku.
Napisano 23 Listopad 201212 l Autor filmik nie pokazał mi nic nowego a tekstury nakładam albo poprostu przeciągając bitmape z folderu na plane albo tworząc materiał z bitmapą, ten problem tkwi chyba gdzieś w opcjach
Napisano 23 Listopad 201212 l a masz ustawione wyświetlanie tekstur w bieżącym oknie ? views-> show material in viewport as Jesli to nie to to poprostu wrzuc blueprint do katalogu z którego max czyta mapy lub sam przyporządkuj ścieżkę w customize->configure user path->external file Edytowane 23 Listopad 201212 l przez shadowsexpe
Napisano 24 Listopad 201212 l żeby ci die to nie wyświetlało to byś musiał mieć jakiś zabytek, próbowałeś z innymi teksturami czy ci tak sienie robi? dwa wrzuć screene jak to konkretnie wygląda. Czy jest to tylko problem z wyświetlaniem czy także jak włączysz renderowanie i napisz na jakim maxie pracujesz
Napisano 24 Listopad 201212 l albo masz coś w materiale wsadzone albo ci się obiekty przekręciły na druga stronę zobacz czy jak dodasz modyfikator normal to nie załatwi to sprawy
Napisano 24 Listopad 201212 l jak masz ustawione opcje wyświetlania w preference. a w ogóle to wsadź do netu to co masz teraz zrobione tylko zapisz scenę przez archiwe to wtedy złapie także blueprinta ;)
Napisano 26 Listopad 201212 l Wrzuć gdzieś scenę do internetu spakowaną rarem i podaj linka. Najlepiej razem z blueprintem, który nakładasz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto