Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiedziałe gdzie to umieścić więc wrzuciłem tu.

Jak w Maya 2012 x64 zapisać w projekcie wszystkie textury i materialy tak że jak otworze projekt na innym kompie to wszystko już będzie bez szukania co gdzie jest(?).

W maxie można zrobić save as archiwe - w maya nie ma takiej opcji.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

asblaze are U sure? :>

 

 

P.I.W.O - zapoznaj się trochę z mechanizmem projektów w Maya. Przed rozpoczęciem pracy setujesz się na projekt (File->Set project) i teraz za każdym razem kiedy dodajesz teksturę, tworzysz referencję etc to ścieżka do tekstury jest ustawiana relatywnie do root'a projektu. Kiedy skopiujesz projekt na inny komp to znów setujesz się na projekt i wszystko ładnie hula :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności