P.I.W.O. Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 Nie wiedziałe gdzie to umieścić więc wrzuciłem tu. Jak w Maya 2012 x64 zapisać w projekcie wszystkie textury i materialy tak że jak otworze projekt na innym kompie to wszystko już będzie bez szukania co gdzie jest(?). W maxie można zrobić save as archiwe - w maya nie ma takiej opcji.
Kroopson Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 asblaze are U sure? :> P.I.W.O - zapoznaj się trochę z mechanizmem projektów w Maya. Przed rozpoczęciem pracy setujesz się na projekt (File->Set project) i teraz za każdym razem kiedy dodajesz teksturę, tworzysz referencję etc to ścieżka do tekstury jest ustawiana relatywnie do root'a projektu. Kiedy skopiujesz projekt na inny komp to znów setujesz się na projekt i wszystko ładnie hula :)
asblaze Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 Kroopson ... nie - powaliło mi się. praetorian dobrze gada :)
P.I.W.O. Napisano 24 Listopad 2012 Autor Napisano 24 Listopad 2012 file > archive scene dzięki za nfo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się