P.I.W.O. Napisano 23 Listopad 2012 Share Napisano 23 Listopad 2012 Nie wiedziałe gdzie to umieścić więc wrzuciłem tu. Jak w Maya 2012 x64 zapisać w projekcie wszystkie textury i materialy tak że jak otworze projekt na innym kompie to wszystko już będzie bez szukania co gdzie jest(?). W maxie można zrobić save as archiwe - w maya nie ma takiej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 23 Listopad 2012 Share Napisano 23 Listopad 2012 file > export to offline file Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 asblaze are U sure? :> P.I.W.O - zapoznaj się trochę z mechanizmem projektów w Maya. Przed rozpoczęciem pracy setujesz się na projekt (File->Set project) i teraz za każdym razem kiedy dodajesz teksturę, tworzysz referencję etc to ścieżka do tekstury jest ustawiana relatywnie do root'a projektu. Kiedy skopiujesz projekt na inny komp to znów setujesz się na projekt i wszystko ładnie hula :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
praetorian Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 file > archive scene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 Kroopson ... nie - powaliło mi się. praetorian dobrze gada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P.I.W.O. Napisano 24 Listopad 2012 Autor Share Napisano 24 Listopad 2012 file > archive scene dzięki za nfo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się