tetunio Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 Czy jest jakiś limit w 3d maksie na ilość polygonów w danym particle system ? Renderuje dywanik i zwiększam ilość cząstek do 2000000 i tak naprawdę nie widzę różnicy w ilości. Obojętnie czy ustawię 100 000 czy 10 razy tyle, za każdym przy renderowaniu renderowanych jest nieco ponad 5 000 000 face'ów. Można tę wartość zwiększyć ?
tetunio Napisano 25 Listopad 2012 Autor Napisano 25 Listopad 2012 Znalazłem, w render operator trzeba wybrać multiple mesh. Wygląda na to, że mental ray nie radzi sobie z jedną dużą siatką a przy pomocy multiple mesh dzieli ją sobie np. po 1000 particle'i i wysyła do rendera partiami.
tetunio Napisano 26 Listopad 2012 Autor Napisano 26 Listopad 2012 A czy może ktoś podpowiedzieć jak zamienić particle na editable poly ?
Miłosz3ds Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 Nie możesz zmienić cząsteczek na editalbe poly. Możesz jako cząsteczkę ustawić konkretny, wymodelowany przez siebie przedmiot.
dimaxion Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 używasz do tego Shape Instance, wtedy wybrany ze sceny obiekt przypisujesz każdemu particlowi - - - Połączono posty - - - aha chodzi Ci o to jak zamienić już istniejącą geometrię z particle na editable poly. No to musisz użyć narzędzia mesher z compound objects. Kiedy stworzysz obiekt mesher wybierasz pick object i wskazujesz particle, potem zaznaczasz nowoutworzony obiekt i klik PPM i wybierasz convert to editable poly. Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się