Napisano 24 Listopad 201212 l Czy jest jakiś limit w 3d maksie na ilość polygonów w danym particle system ? Renderuje dywanik i zwiększam ilość cząstek do 2000000 i tak naprawdę nie widzę różnicy w ilości. Obojętnie czy ustawię 100 000 czy 10 razy tyle, za każdym przy renderowaniu renderowanych jest nieco ponad 5 000 000 face'ów. Można tę wartość zwiększyć ?
Napisano 25 Listopad 201212 l Autor Znalazłem, w render operator trzeba wybrać multiple mesh. Wygląda na to, że mental ray nie radzi sobie z jedną dużą siatką a przy pomocy multiple mesh dzieli ją sobie np. po 1000 particle'i i wysyła do rendera partiami.
Napisano 26 Listopad 201212 l Autor A czy może ktoś podpowiedzieć jak zamienić particle na editable poly ?
Napisano 26 Listopad 201212 l Nie możesz zmienić cząsteczek na editalbe poly. Możesz jako cząsteczkę ustawić konkretny, wymodelowany przez siebie przedmiot.
Napisano 27 Listopad 201212 l używasz do tego Shape Instance, wtedy wybrany ze sceny obiekt przypisujesz każdemu particlowi - - - Połączono posty - - - aha chodzi Ci o to jak zamienić już istniejącą geometrię z particle na editable poly. No to musisz użyć narzędzia mesher z compound objects. Kiedy stworzysz obiekt mesher wybierasz pick object i wskazujesz particle, potem zaznaczasz nowoutworzony obiekt i klik PPM i wybierasz convert to editable poly. Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto