Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy jest jakiś limit w 3d maksie na ilość polygonów w danym particle system ? Renderuje dywanik i zwiększam ilość cząstek do 2000000 i tak naprawdę nie widzę różnicy w ilości. Obojętnie czy ustawię 100 000 czy 10 razy tyle, za każdym przy renderowaniu renderowanych jest nieco ponad 5 000 000 face'ów. Można tę wartość zwiększyć ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Znalazłem, w render operator trzeba wybrać multiple mesh. Wygląda na to, że mental ray nie radzi sobie z jedną dużą siatką a przy pomocy multiple mesh dzieli ją sobie np. po 1000 particle'i i wysyła do rendera partiami.

Napisano
  • Autor

A czy może ktoś podpowiedzieć jak zamienić particle na editable poly ?

Napisano

Nie możesz zmienić cząsteczek na editalbe poly. Możesz jako cząsteczkę ustawić konkretny, wymodelowany przez siebie przedmiot.

Napisano

używasz do tego Shape Instance, wtedy wybrany ze sceny obiekt przypisujesz każdemu particlowi

 

- - - Połączono posty - - -

 

aha chodzi Ci o to jak zamienić już istniejącą geometrię z particle na editable poly. No to musisz użyć narzędzia mesher z compound objects. Kiedy stworzysz obiekt mesher wybierasz pick object i wskazujesz particle, potem zaznaczasz nowoutworzony obiekt i klik PPM i wybierasz convert to editable poly.

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności