Jump to content

Particle System - maksymalna ilość polygonów


tetunio
 Share

Recommended Posts

Czy jest jakiś limit w 3d maksie na ilość polygonów w danym particle system ? Renderuje dywanik i zwiększam ilość cząstek do 2000000 i tak naprawdę nie widzę różnicy w ilości. Obojętnie czy ustawię 100 000 czy 10 razy tyle, za każdym przy renderowaniu renderowanych jest nieco ponad 5 000 000 face'ów. Można tę wartość zwiększyć ?

Link to comment
Share on other sites

używasz do tego Shape Instance, wtedy wybrany ze sceny obiekt przypisujesz każdemu particlowi

 

- - - Połączono posty - - -

 

aha chodzi Ci o to jak zamienić już istniejącą geometrię z particle na editable poly. No to musisz użyć narzędzia mesher z compound objects. Kiedy stworzysz obiekt mesher wybierasz pick object i wskazujesz particle, potem zaznaczasz nowoutworzony obiekt i klik PPM i wybierasz convert to editable poly.

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy