Napisano 26 Listopad 201212 l Witam wszystkich ...myślę że umieściłem temat w odpowiednim dziale, jeśli nie proszę o usunięcie lub też o przeniesienie za co z góry przepraszam poniżej zamieszczam rendery i mam pytanie do ekspertów, w czym owy render został wykonany, w czym zaprojektowany, wreszcie interesuje mnie jak coś takiego zrobić by coś podobnego, coś innego zrobić w podobnych kolorach, biel i ostre kolory super to wygląda:) dziękuję za wyrozumiałość i przepraszam za kłopot:)
Napisano 26 Listopad 201212 l dla mnie to jest zwykły render bez światła, sam diffuse pass z nałożonym albo enviroment lightem białym albo ambient occlusion passem w postprodukcji
Napisano 26 Listopad 201212 l hmn... trudno powiedziec w czym to zrobiono. generalnie wkazdym programie do 3d mozna cos takiego zrobic. Kwestia znajomosci softu. a co do renderowania to jest tak samo
Napisano 26 Listopad 201212 l W maxie możesz, np. mix normalnego rendera, z GI i AO + jakiś cartoon shader dla konturów.
Napisano 27 Listopad 201212 l Tak jak Xiz0r - jak dla mnie jednak bardziej prawdopodobne to scanline + sky light, shadery diffuse tylko i powinno być identycznie. Oczywiście takie coś można również uzyskać nawet w silnikach unbiasowych, więc piszę jak myślę w czym zostało zrobione, albo co wystarczy. W jakim sofcie? Chyba teraz "w każdym do 3D".
Napisano 27 Listopad 201212 l Oprócz tego co wymienili koledzy to także to co pokazałeś mogło powstać w programie konstruktorskim jakim jest SolidWorks ;)
Napisano 30 Listopad 201212 l Autor super panowie dzięki za pomoc i mega info, jak coś 'wypłodzę' to zapodam grafiki:) pzdr4all
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto