Jump to content

Jednolicie oświetlona tekstura


Zedzik

Recommended Posts

Hej,

 

Czy można tak ustawić oświetlenie w 3ds max, żeby było ono stałe i jednolite na wyrenderowanym obrazku?

Zależy mi na tym, aby upieczona tekstura była dokładnie taka sama, co ta w użytym diffuse map, a nie ściemniona, za jasna i tak dalej. Próbowałem dodawać skylight, dłubać coś w ustawieniach renderera, ale zupełnie nie wiem gdzie szukać..

 

Wiem, że z definicji pieczenie tekstury to zapisanie na niej oświetlenia, efektów itd., ale zastanawiam się czy da radę po prostu uzyskać czysty diffuse.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy