Zedzik Napisano 30 Listopad 2012 Napisano 30 Listopad 2012 Hej, Czy można tak ustawić oświetlenie w 3ds max, żeby było ono stałe i jednolite na wyrenderowanym obrazku? Zależy mi na tym, aby upieczona tekstura była dokładnie taka sama, co ta w użytym diffuse map, a nie ściemniona, za jasna i tak dalej. Próbowałem dodawać skylight, dłubać coś w ustawieniach renderera, ale zupełnie nie wiem gdzie szukać.. Wiem, że z definicji pieczenie tekstury to zapisanie na niej oświetlenia, efektów itd., ale zastanawiam się czy da radę po prostu uzyskać czysty diffuse.
Traitor Napisano 30 Listopad 2012 Napisano 30 Listopad 2012 Nadaj materialom w scenie self illumination 100%
Zedzik Napisano 30 Listopad 2012 Autor Napisano 30 Listopad 2012 Yup, dodałem self-illumination z diffuse map, standardowy skylight i poszło :) Dzięki!
gientekwl Napisano 30 Listopad 2012 Napisano 30 Listopad 2012 jak masz Self illumination to po co Ci skylight ?! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się