Zedzik Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Hej, Czy można tak ustawić oświetlenie w 3ds max, żeby było ono stałe i jednolite na wyrenderowanym obrazku? Zależy mi na tym, aby upieczona tekstura była dokładnie taka sama, co ta w użytym diffuse map, a nie ściemniona, za jasna i tak dalej. Próbowałem dodawać skylight, dłubać coś w ustawieniach renderera, ale zupełnie nie wiem gdzie szukać.. Wiem, że z definicji pieczenie tekstury to zapisanie na niej oświetlenia, efektów itd., ale zastanawiam się czy da radę po prostu uzyskać czysty diffuse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Nadaj materialom w scenie self illumination 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zedzik Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 Yup, dodałem self-illumination z diffuse map, standardowy skylight i poszło :) Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 jak masz Self illumination to po co Ci skylight ?! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się