Jump to content

Problem z Vray - Białe Plamki


Recommended Posts

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

cześć. problem może być również w materiałach i oświetleniu. czym scena jest oświetlona. ze zmian renderu zmień sobie noise treshold z 0,01 na powiedzmy 0,005. to samo w sample size z 0,02 na 0,002. subdivs możesz podnieść na 8000-1000. jak to nie pomoże to tak jak mówię - pozostaje sprawa ustawień oświetlenia i materiałów. może wypowie się jeszcze ktoś bardziej doświadczony. pzdr

Link to comment
Share on other sites

Im mniejszy adaptive amount (zmniejszać trzeba ostrożnie) i noise treschold (np. 0,005) tym mniej szumu ale dłuższy rendering.

Sudivs wszelkich świateł użytych w scenie - ja ustawiam min. 16-24. No i przy materiałach odbijających Subdivs w slocie reflrction - im wyższe tym mniej zaszumione odbicia.

Wszystkie te zmiany maja oczywiście istotny wpływ na wydłużenie czasu renderingu.

Zacznij od świateł i np. materiału na ekranie monitora. Zmieniaj stopniowo i renderuj sobie tylko interesujące fragmenty (jeżeli nie wiesz to w FB możesz zaznaczyć sobie ramką interesujący obszar i nie renderujesz całej sceny).

Edited by Dynamico
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy