Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć. problem może być również w materiałach i oświetleniu. czym scena jest oświetlona. ze zmian renderu zmień sobie noise treshold z 0,01 na powiedzmy 0,005. to samo w sample size z 0,02 na 0,002. subdivs możesz podnieść na 8000-1000. jak to nie pomoże to tak jak mówię - pozostaje sprawa ustawień oświetlenia i materiałów. może wypowie się jeszcze ktoś bardziej doświadczony. pzdr

Napisano (edytowane)

Im mniejszy adaptive amount (zmniejszać trzeba ostrożnie) i noise treschold (np. 0,005) tym mniej szumu ale dłuższy rendering.

Sudivs wszelkich świateł użytych w scenie - ja ustawiam min. 16-24. No i przy materiałach odbijających Subdivs w slocie reflrction - im wyższe tym mniej zaszumione odbicia.

Wszystkie te zmiany maja oczywiście istotny wpływ na wydłużenie czasu renderingu.

Zacznij od świateł i np. materiału na ekranie monitora. Zmieniaj stopniowo i renderuj sobie tylko interesujące fragmenty (jeżeli nie wiesz to w FB możesz zaznaczyć sobie ramką interesujący obszar i nie renderujesz całej sceny).

Edytowane przez Dynamico

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności