Napisano 4 Grudzień 201212 l Mam taki mały problem. Zrobiłem sobie pole pszenicy. Roślinki są plejnami z teksturką i mapą opacity zasiane Particle Flowem. No i w niektórych miejscach prześwituje kanał alpha. Jeżeli zwiększe max transparency levels to problem znika ale czas renderu się wydłuża znaaacznie. Czy jest jakis sposób zeby zamiast przeźroczystości w tych miejscach widać było glebę?
Napisano 4 Grudzień 201212 l Spróbuj zmienić opacity na refraction z IOR 1.00001. Możesz ustawić wtedy kolor dla exit refraction. Nie będzie to mapa gleby, ale może efekt będzie wystarczająco dobry. Rozważania czysto teoretyczne, nigdy nie próbowałem takiej gimnastyki :)
Napisano 4 Grudzień 201212 l Kiedyś ktoś na tym forum podpowiedział mi żeby wyłączyć na mapie opacity filtering i szybciej się liczy sprawdizłem działa, Zobacz co będzie jak zrobisz filtering na None
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto