Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki mały problem. Zrobiłem sobie pole pszenicy. Roślinki są plejnami z teksturką i mapą opacity zasiane Particle Flowem. No i w niektórych miejscach prześwituje kanał alpha. Jeżeli zwiększe max transparency levels to problem znika ale czas renderu się wydłuża znaaacznie. Czy jest jakis sposób zeby zamiast przeźroczystości w tych miejscach widać było glebę?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 850
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj zmienić opacity na refraction z IOR 1.00001. Możesz ustawić wtedy kolor dla exit refraction. Nie będzie to mapa gleby, ale może efekt będzie wystarczająco dobry.

Rozważania czysto teoretyczne, nigdy nie próbowałem takiej gimnastyki :)

Napisano

Kiedyś ktoś na tym forum podpowiedział mi żeby wyłączyć na mapie opacity filtering i szybciej się liczy sprawdizłem działa,

Zobacz co będzie jak zrobisz filtering na None

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności