Skocz do zawartości

Max. transparency levels problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki mały problem. Zrobiłem sobie pole pszenicy. Roślinki są plejnami z teksturką i mapą opacity zasiane Particle Flowem. No i w niektórych miejscach prześwituje kanał alpha. Jeżeli zwiększe max transparency levels to problem znika ale czas renderu się wydłuża znaaacznie. Czy jest jakis sposób zeby zamiast przeźroczystości w tych miejscach widać było glebę?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj zmienić opacity na refraction z IOR 1.00001. Możesz ustawić wtedy kolor dla exit refraction. Nie będzie to mapa gleby, ale może efekt będzie wystarczająco dobry.

Rozważania czysto teoretyczne, nigdy nie próbowałem takiej gimnastyki :)

Napisano

Kiedyś ktoś na tym forum podpowiedział mi żeby wyłączyć na mapie opacity filtering i szybciej się liczy sprawdizłem działa,

Zobacz co będzie jak zrobisz filtering na None

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności