blinq Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 Mam taki mały problem. Zrobiłem sobie pole pszenicy. Roślinki są plejnami z teksturką i mapą opacity zasiane Particle Flowem. No i w niektórych miejscach prześwituje kanał alpha. Jeżeli zwiększe max transparency levels to problem znika ale czas renderu się wydłuża znaaacznie. Czy jest jakis sposób zeby zamiast przeźroczystości w tych miejscach widać było glebę?
kozioo Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 Spróbuj zmienić opacity na refraction z IOR 1.00001. Możesz ustawić wtedy kolor dla exit refraction. Nie będzie to mapa gleby, ale może efekt będzie wystarczająco dobry. Rozważania czysto teoretyczne, nigdy nie próbowałem takiej gimnastyki :)
blinq Napisano 4 Grudzień 2012 Autor Napisano 4 Grudzień 2012 Dzięki wielki kozioo. Zaraz będe testował
Wirnik Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 Kiedyś ktoś na tym forum podpowiedział mi żeby wyłączyć na mapie opacity filtering i szybciej się liczy sprawdizłem działa, Zobacz co będzie jak zrobisz filtering na None
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się