Skocz do zawartości

Zookeeper 2.0


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Wygląda fajnie. Tylko cholera tak właśnie powinien wyglądać domyślny Layer Manager w Maxie. Bo ten co jest to jakaś porażka :/

 

pozostaje poczekac az autodesk wykupi, tak jak Polyboost stał sie Graphite Tools i nagle Max ma fajne narzedzia do poly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłosz3ds - niestety nieporozumienie ze strony Maxa niestety. Powiem szczerze, jesli do teraz bym pracowal w studiu to bym namawial szefa na ten dodatek, bardzo ulatwia "rozumienie" sceny jesli jest przekazywana pomiedzy ludzmi i pomaga sie zorganizowac.

 

Na zakup Polyboosta udalo mi sie namowic szefa swego czasu, kupil dla calego studia, niestety polowa ludzi uznala ze to jakies sily nieczyste a nie plugin i w ogole go nie uzywala :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3/4 tego plugina daje nam za darmo Outliner, bez ktorego już do maksa nie zasiadam: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/outliner.

Zookeeperem byłem zainteresowany kiedyś, gdy zaczęli wprowadzać swoją implementacje Render States (tak sie to w maksie nazywa), które miały recordować zmiany także z vraya. Ale zdaje sie, że zrezygnowali z tego.

 

Swoją drogą jest to wg mnie największa niespełniona obietnica autodesku jeśli chodzi o maksa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności