Napisano 4 Grudzień 201212 l Pojawiła się nowa wersja dodatku do 3ds max o nazwie Zookeeper 2.0. Dodatek ten pozwoli wam w łatwy sposób zapanować nad dużymi scenami w tym programie. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2701
Napisano 5 Grudzień 201212 l Wygląda fajnie. Tylko cholera tak właśnie powinien wyglądać domyślny Layer Manager w Maxie. Bo ten co jest to jakaś porażka :/
Napisano 5 Grudzień 201212 l Wygląda fajnie. Tylko cholera tak właśnie powinien wyglądać domyślny Layer Manager w Maxie. Bo ten co jest to jakaś porażka :/ pozostaje poczekac az autodesk wykupi, tak jak Polyboost stał sie Graphite Tools i nagle Max ma fajne narzedzia do poly :)
Napisano 5 Grudzień 201212 l mirach - prawda. Wygląda ciekawie, ale wywalać 1000 złotych na coś, co 3ds max powinien mieć sam w sobie to jakieś nieporozumienie.
Napisano 5 Grudzień 201212 l Miłosz3ds - niestety nieporozumienie ze strony Maxa niestety. Powiem szczerze, jesli do teraz bym pracowal w studiu to bym namawial szefa na ten dodatek, bardzo ulatwia "rozumienie" sceny jesli jest przekazywana pomiedzy ludzmi i pomaga sie zorganizowac. Na zakup Polyboosta udalo mi sie namowic szefa swego czasu, kupil dla calego studia, niestety polowa ludzi uznala ze to jakies sily nieczyste a nie plugin i w ogole go nie uzywala :D
Napisano 5 Grudzień 201212 l 3/4 tego plugina daje nam za darmo Outliner, bez ktorego już do maksa nie zasiadam: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/outliner. Zookeeperem byłem zainteresowany kiedyś, gdy zaczęli wprowadzać swoją implementacje Render States (tak sie to w maksie nazywa), które miały recordować zmiany także z vraya. Ale zdaje sie, że zrezygnowali z tego. Swoją drogą jest to wg mnie największa niespełniona obietnica autodesku jeśli chodzi o maksa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto