Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 6,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda fajnie. Tylko cholera tak właśnie powinien wyglądać domyślny Layer Manager w Maxie. Bo ten co jest to jakaś porażka :/

Napisano
Wygląda fajnie. Tylko cholera tak właśnie powinien wyglądać domyślny Layer Manager w Maxie. Bo ten co jest to jakaś porażka :/

 

pozostaje poczekac az autodesk wykupi, tak jak Polyboost stał sie Graphite Tools i nagle Max ma fajne narzedzia do poly :)

Napisano

mirach - prawda. Wygląda ciekawie, ale wywalać 1000 złotych na coś, co 3ds max powinien mieć sam w sobie to jakieś nieporozumienie.

Napisano

Miłosz3ds - niestety nieporozumienie ze strony Maxa niestety. Powiem szczerze, jesli do teraz bym pracowal w studiu to bym namawial szefa na ten dodatek, bardzo ulatwia "rozumienie" sceny jesli jest przekazywana pomiedzy ludzmi i pomaga sie zorganizowac.

 

Na zakup Polyboosta udalo mi sie namowic szefa swego czasu, kupil dla calego studia, niestety polowa ludzi uznala ze to jakies sily nieczyste a nie plugin i w ogole go nie uzywala :D

Napisano

3/4 tego plugina daje nam za darmo Outliner, bez ktorego już do maksa nie zasiadam: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/outliner.

Zookeeperem byłem zainteresowany kiedyś, gdy zaczęli wprowadzać swoją implementacje Render States (tak sie to w maksie nazywa), które miały recordować zmiany także z vraya. Ale zdaje sie, że zrezygnowali z tego.

 

Swoją drogą jest to wg mnie największa niespełniona obietnica autodesku jeśli chodzi o maksa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności