Piro Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 (edytowane) Popełniona w ostatnim miesiącu (a może dwóch?) wersja heavy SCARA od belgijskiego Fabrique Nationale. Info na obrazkach, jak zwykle. Duże i nieposzatkowane: http://i.imgur.com/1Jbec.jpg Preview 3d: http://p3d.in/q762d/wireonsmooth+spin (BARDZO LOWRESOWE TEXY!) Miniaturki Tekstur: Pozdrawiam, Piro [ATTACH=CONFIG]88425[/ATTACH] Edytowane 6 Grudzień 2012 przez Piro poprawione babole na prezentacji, previev 3d, miniaturka do tematu.
Miłosz3ds Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 Ojej, bardzo ładne. Świetna prezentacja. A na czwartym obrazku taka otoczka granatowo-rubinowa to co to? *****
Piro Napisano 5 Grudzień 2012 Autor Napisano 5 Grudzień 2012 (edytowane) Chroma została z renderera :D Chromatic Aberration, pozostałość po wycinaniu ze screenów po alphie. Edytowane 6 Grudzień 2012 przez Piro Sebek nie czepiaj sie.
StK Uriziel Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 jedyna rzecz do której się czepne to ten magnifier, ta cześć środkowa trochę kanciasta jest w widoku fpp w porównaniu do części tylnej i przedniej
arev Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 Śliczny assecik. Oko gryzą tylko literówki w opisach (narionale, itseld, addittional). Jeszcze napis na EGLM - "EMGL NADE LAUNCHER" - miało tak być?
Piro Napisano 6 Grudzień 2012 Autor Napisano 6 Grudzień 2012 (edytowane) Hej, literówki dzisiaj popoprawiam, śpiący byłem :-) EMGL - enhanced module grenade launcher, jest niepoprawnie; EGLM - enhanced grenade launcher module poprawnie. Nade launcher - w praktyce wyrzuca różne typy granatów,które poprawnie nazywają się "smoke nade, flash nade" etc. Część środkowa to przymus, ponieważ na wersji zaokrąglonej niebezpiecznie zaczęło się zbliżać do 20k triangli, a chciałem tego za wszelką cenę uniknąć. Edytowane 6 Grudzień 2012 przez Piro
arev Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 "Nade" jest raczej kolokwialnym wyrażeniem, niż poprawną nazwą... Sorry, że czepiam się detali. Wiem, że to nie ty wymyśliłeś taki skrót, ale drażni mnie degeneracja języka pisanego w grach. Chyba nic by się nie stało gdyby dodać jeszcze "GRE" na początku ;)
Piro Napisano 6 Grudzień 2012 Autor Napisano 6 Grudzień 2012 Popoprawiałem, preview 3d dodałem, miniaturkę również. Dzięki za każde marudzenie, także te odnośnie literówek. Tekstur zmieniać nie będę niestety, bo i czasu brak. Co do nade launchera - Arev, masz absolutną rację. Jednak w dobie kiedy eotech robi "zombie killer holosights" z celownikiem w kształcie znaczka zagrożenia biologicznego, myślę że można wybaczyć "nade launcher" :P Pozdrawiam! Piro
arev Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 No, przy zombie killer chyba można :) Model śliczny. Pewnie w paru miejscach mógłbyś zaoszczędzić kilka poly i wrzucić w tę kanciastą część celownika, ale komu będzie to przeszkadzać w ogniu walki? ;)
PIraT Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 (edytowane) Dobre panie, popracować trzeba nad dograniem tego do kupy > każdy element jest mocno odcinający się od siebie. Widok w fpp jest też strasznie płaski. Zacieki - a konkretnie ta rdza jest extremalnie ch** :D Progres jest, to najważniejsze. Pozdrawiam Edytowane 6 Grudzień 2012 przez PIraT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się