Napisano 8 Grudzień 201212 l Witam. Chciałbym was prosić o pomoc. Jak mogę wymodelować te 5 elementów ? Zdjątko: http://img405.imageshack.us/img405/9793/oyt.png 1. Chodzi mi o te takie "płetwy grzbietowe", to się nadaje w ogóle do Zetki czy raczej do Maxa ? 2. Tutaj chodzi mi o tą dolną skórę nachodzącą na oko, trzeba to po prostu zrobić na dużym dividzie czy może jest jakaś konkretna funkcja albo Brush ? 3. Chodzi mi o te cieniutkie dziurki nosa. 4. To mniej więcej wiem, ale może macie jakieś rady aby to ładnie wyszło ? 5. No i skrzydła, jak to załatwić ? Zetka, Max ? A może coś jeszcze innego ? Pozdrawiam i z góry dziękuję. Mam nadzieje, że ktoś będzie miał czas i ochotę mi pomóc mimo dużej ilości pytań ^^
Napisano 8 Grudzień 201212 l Obejrzyj jakiś dobry tutorial wprowadzający do zbrusha. To wszystko bez problemu zrobisz w zetce, właściwie to podstawy;). Ewentualnie bazkę pod błony skrzydeł w maxiorze.
Napisano 10 Grudzień 201212 l Ewentualnie bazkę pod błony skrzydeł w maxiorze.Już leci 4 miesiąc od premiery 4R4 gdzie mamy Topobrusha więc nie warto. http://www.pixologic.com/docs/index.php/Topology_Brush
Napisano 12 Grudzień 201212 l Do robienia retopo jest średnie ale do zrobienia takich skrzydełek będzie idealne. Szybsza opcja niż zabawa w export i import do maxa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto