Zernat Napisano 8 Grudzień 2012 Napisano 8 Grudzień 2012 Witam. Chciałbym was prosić o pomoc. Jak mogę wymodelować te 5 elementów ? Zdjątko: http://img405.imageshack.us/img405/9793/oyt.png 1. Chodzi mi o te takie "płetwy grzbietowe", to się nadaje w ogóle do Zetki czy raczej do Maxa ? 2. Tutaj chodzi mi o tą dolną skórę nachodzącą na oko, trzeba to po prostu zrobić na dużym dividzie czy może jest jakaś konkretna funkcja albo Brush ? 3. Chodzi mi o te cieniutkie dziurki nosa. 4. To mniej więcej wiem, ale może macie jakieś rady aby to ładnie wyszło ? 5. No i skrzydła, jak to załatwić ? Zetka, Max ? A może coś jeszcze innego ? Pozdrawiam i z góry dziękuję. Mam nadzieje, że ktoś będzie miał czas i ochotę mi pomóc mimo dużej ilości pytań ^^
mafida Napisano 8 Grudzień 2012 Napisano 8 Grudzień 2012 Obejrzyj jakiś dobry tutorial wprowadzający do zbrusha. To wszystko bez problemu zrobisz w zetce, właściwie to podstawy;). Ewentualnie bazkę pod błony skrzydeł w maxiorze.
Monio Napisano 10 Grudzień 2012 Napisano 10 Grudzień 2012 Ewentualnie bazkę pod błony skrzydeł w maxiorze.Już leci 4 miesiąc od premiery 4R4 gdzie mamy Topobrusha więc nie warto. http://www.pixologic.com/docs/index.php/Topology_Brush
mafida Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 Topo brush sucks ass;P. Qremesher za to bardzo fajny:)
Monio Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 Do robienia retopo jest średnie ale do zrobienia takich skrzydełek będzie idealne. Szybsza opcja niż zabawa w export i import do maxa.
mafida Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 I tak ssie, import/export trwa sekunde a modelować warto umieć;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się