filo7 Napisano 15 Grudzień 2012 Napisano 15 Grudzień 2012 witam ! chcialbym przedstawic render, który został zrobiony na podstawie tutoriala , a ktorego juz wczesniej pokazywalem bez postpro , aby wyeleminowac pare bledow. Prosze o rady co mozna by zrobic lepiej itd itp.;) dzieki za pomoc;) 3ds 2011 + vray 1.5 postpro - photoshop
Mulholland Napisano 15 Grudzień 2012 Napisano 15 Grudzień 2012 Hej, antyaliasing gdzieniegdzie ząbkuje, poza tym trzeba by pozbyć się szumów. Te kwiaty w rogu wyglądają jakbyś wziął jakieś małe i powiększył.
filo7 Napisano 15 Grudzień 2012 Autor Napisano 15 Grudzień 2012 czym zmniejszyc szum ?? noise thrs ??
shadowsexpe Napisano 15 Grudzień 2012 Napisano 15 Grudzień 2012 tak nois treshold daj na 0.005 lub jak chcesz na 0,001 tylko to wpłynie na czas renderu. Zmień filtr AA na cos mniej ostrzącego bo nadal masz krawędzie ząbkowane w miejscach przepaleń
stach13 Napisano 15 Grudzień 2012 Napisano 15 Grudzień 2012 (edytowane) Na nodze od stolika jest błędnie zmapowana tekstura. Edytowane 16 Grudzień 2012 przez stach13
Biolo_idiota Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Masz czarno białą mapę refleksów na drewnie, przez co podłoga wygląda dziwnie. Ustaw tą bitmapę na powiedzmy 60% i dodaj trochę glossines
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się