filo7 Posted December 15, 2012 Posted December 15, 2012 witam ! chcialbym przedstawic render, który został zrobiony na podstawie tutoriala , a ktorego juz wczesniej pokazywalem bez postpro , aby wyeleminowac pare bledow. Prosze o rady co mozna by zrobic lepiej itd itp.;) dzieki za pomoc;) 3ds 2011 + vray 1.5 postpro - photoshop
Mulholland Posted December 15, 2012 Posted December 15, 2012 Hej, antyaliasing gdzieniegdzie ząbkuje, poza tym trzeba by pozbyć się szumów. Te kwiaty w rogu wyglądają jakbyś wziął jakieś małe i powiększył.
shadowsexpe Posted December 15, 2012 Posted December 15, 2012 tak nois treshold daj na 0.005 lub jak chcesz na 0,001 tylko to wpłynie na czas renderu. Zmień filtr AA na cos mniej ostrzącego bo nadal masz krawędzie ząbkowane w miejscach przepaleń
stach13 Posted December 15, 2012 Posted December 15, 2012 (edited) Na nodze od stolika jest błędnie zmapowana tekstura. Edited December 16, 2012 by stach13
Biolo_idiota Posted December 16, 2012 Posted December 16, 2012 Masz czarno białą mapę refleksów na drewnie, przez co podłoga wygląda dziwnie. Ustaw tą bitmapę na powiedzmy 60% i dodaj trochę glossines
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now