LaCrimosa Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Czy można zmienić kolor i rozmiar wyświetlania werteksu? Albo przynajmniej rozmiar i wielkość tych zaznaczonych? I takie samo pytanie do innych elementów editable, np. grubość i kolor edgów.
Miłosz3ds Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Rozmiar wierzchołków jak najbardziej można zmieniać, w opcjach Viewportu masz obok "show Vertices as Dot" parametr "size".
LaCrimosa Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 Właśnie znalazłem przed chwilą, dzięki. Tylko, że mam kolejny problem, bo owszem rozmiar się zmienia jak przejdę w tryb edit poly, ale kiedy tylko zaznaczę jeden wszystkie robią się mikroskopijne. I tu nie wiem, co zrobić.
Miłosz3ds Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Coś dziwnego, przed chwilką sam sprawdziłem że wszystko gra u mnie - na jakim sterowniku wyświetlania jedziesz i jaki max i jaka grafika? :>
mirach Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 swego czasu mialem podobny problem, vertexy w maxie mialy losowa tendencje do znikania. Jedyne co moge polecic to poinstalowanie hotfixow do maxa i moze update sterownikow wyswietlania.
LaCrimosa Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 Teoretycznie powinno działać, bo na chwilę zmienia rozmiar tylko, że potem znikają Design 2010 x64, D3D 9.0 Nvidia GF 9500 GT
Miłosz3ds Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Ja szczerze mówiąc problemy z wyświetlaniem vertexów miałem daaawno temu, w maxie albo szóstym albo ósmym. Ale wtedy wystarczało przełączyć z widoku Perspective na User -> teraz Orthographic. Jednak ciągle występują problemy z wyświetlaniem krawędzi w Unwrap UVW :) A jak zmienisz na domyślny sterownik, Nitrous?
LaCrimosa Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 A jest możliwość zmiany tych pozostałych rzeczy (grubości i koloru edgów oraz kolory face'ów)?
Miłosz3ds Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Grubości raczej nie, tylko w unwrapie masz dwie opcje (małe/duże). Co do kolorów to poszperaj Customize -> Customize User Interface -> Colors.
LaCrimosa Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 Nitrous - Ja takiego nie maju ;) Próbowałem przełączyć na Dx 10, ale wtedy znikło wszystko, co miałem w białym kolorze a Open GL zamieniło większość tekstur w jeden wielki piksel ;) Więc chyba sobie na razie daruję te fanaberie i obejdę to włączając numerację vertexów, żeby wiedzieć gdzie są ;)
Miłosz3ds Napisano 16 Grudzień 2012 Napisano 16 Grudzień 2012 Łooo, zapomniałem że w 2010 tego nie było jeszcze :) No tak, w takim razie drugi najbardziej stabilny to właśnie Direct 9. Wszystkie servicepacki masz zainstalowane?
LaCrimosa Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Napisano 16 Grudzień 2012 Niestety niet, tu może być właśnie ten problem, ale wkrótce przesiadam się na inny komp, więc może tam już tego problemu nie będzie a teraz jakoś dam radę, cyferki pomagają. Dzięki za pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się