Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, mam mały problem. Mam wymodelowaną scenografię ciasnego pokoju, z dużą ilością obiektów. Pokój jest na tyle ciasny, że kamera musi być poza pokojem, muszę używać clippingu żeby kamera "widziała" przez ścianę.

 

Wszystko byłoby ok, gdyby ten clipping można było przypisać tylko i wyłącznie do jednego obiektu, czyli w tym przypadku do głównej bryły pokoju. Podczas ruchu kamery muszę animować clipping, żeby nie zjadało mi innych obiektów znajdujących się w pokoju - czyli beznadzieja. Wiem że jest modyfikator slice, byłby on idealny, gdyby nie miał wpływu na GI. Jak go użyję, usunięta ściana nie odbija światła i scena jest bardzo ciemna.

 

Macie może jakieś pomysły jak mogę zadziałać?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyłącz ścianie właściwość "visible in camera" wtedy stanie się przeźroczysta dla kamery nie tracąć swoich cech względem innych obiektów. Oczywiście najpierw zrób "detach" tego fragmentu ściany, który Tobie przeszkadza (jeżeli ściany tworzą jeden obiekt) bo pozostałe pewnie kamera powinna widzieć :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności