Napisano 21 Grudzień 201212 l Cześć, mam mały problem. Mam wymodelowaną scenografię ciasnego pokoju, z dużą ilością obiektów. Pokój jest na tyle ciasny, że kamera musi być poza pokojem, muszę używać clippingu żeby kamera "widziała" przez ścianę. Wszystko byłoby ok, gdyby ten clipping można było przypisać tylko i wyłącznie do jednego obiektu, czyli w tym przypadku do głównej bryły pokoju. Podczas ruchu kamery muszę animować clipping, żeby nie zjadało mi innych obiektów znajdujących się w pokoju - czyli beznadzieja. Wiem że jest modyfikator slice, byłby on idealny, gdyby nie miał wpływu na GI. Jak go użyję, usunięta ściana nie odbija światła i scena jest bardzo ciemna. Macie może jakieś pomysły jak mogę zadziałać?
Napisano 21 Grudzień 201212 l Wyłącz ścianie właściwość "visible in camera" wtedy stanie się przeźroczysta dla kamery nie tracąć swoich cech względem innych obiektów. Oczywiście najpierw zrób "detach" tego fragmentu ściany, który Tobie przeszkadza (jeżeli ściany tworzą jeden obiekt) bo pozostałe pewnie kamera powinna widzieć :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto