Paveu69 Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 Jednak trudny temat... Wczoraj chciałem coś zacząć, to przez niecałą godzinę nic z tego nie wyszło :P
indian Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 dopiero zauważyłem że nowy temat jest :} ruina budynku... niech będzie, 2,5h to dosyć sporo (dla mnie :] ), więc może coś z tego wyjdzie, dzięki floo za fajowy temat.
Charlie_89 Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 ja bym był za bardziej organicznymi tematami, bo stworzenie dla mnie równej płaszczyzny w zetce jest o wiele trudniejsze niż np "głowy". No nic. poczekam na kolejny temat.
indian Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 tu chyba nie można używać zetki:) może w maya/3ds/blenderze... będzie CI lepiej/ łatwiej o równe płaszczyzny :}
legomir Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 To speedmodeling nie sculpting ;) A swoją drogą można oszukiwać i używać do modelowania symulacji?
indian Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 niech floo, jako strażnik czuwający nad tą edycją speed modelingu określi panujące zasady, chociaż nie wiem czemu by nie można było używać symulacji :?
Miłosz3ds Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 Dobry temat :) co do symulacji - skoro scattera można używać to chyba symulacji tak samo. :)
Paveu69 Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 Symulacja to raczej też modelowanie... Właśnie z racji tego że to modelling, to Zbrush odpada i formy organiczne tym samym też ciężko ładne uzyskać :P Chociaż w takim temacie jak ten, to zetka by się przydała do podrasowania zniszczeń :D
indian Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 w maxie i blenderze jest opcja sculptowania :} w innych softach się nie orientowałem
Charlie_89 Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 Łoo sorka Panowie koledzy, pokiełbasiło mi się (może to przez to, że z nadzieją patrzę na odświerzenie tamtego wątku?) Powodzenia
floo Napisano 30 Grudzień 2012 Autor Napisano 30 Grudzień 2012 Patrzę na to z tej strony, że przy takim złożonym temacie jaki jest można pozwolić sobie na użycie kilku wspomagaczy, byle to nie była lwia cześć wyniku pracy. Spodziewał bym się raczej jakiś fajnych pomysłów, koncepcji i oryginalnych rozwiązań w modelowaniu niż mega optymalnych siatek czy układania cegła po cegle całego modelu itp. Jeżeli ktoś nie ma pomysłu, to niech spróbuje z referencji coś wykombinować.
gregory Napisano 3 Styczeń 2013 Napisano 3 Styczeń 2013 Hejka To może ja zacznę, choć dużo czasu nie zostało to mam nadzieje że nie będę sam:) Model ruiny młynu. czas: 144 min.
Paveu69 Napisano 3 Styczeń 2013 Napisano 3 Styczeń 2013 Podejmuję wyzwanie! :D Wczoraj siedziałem godzinkę, dzisiaj może skończę.
floo Napisano 3 Styczeń 2013 Autor Napisano 3 Styczeń 2013 @o ile się wyrobię, to chętnie dodam coś od siebie, tylko pytanie czy zostawiamy termin?czy przedłużyć? bo nie wiem czy są jeszcze osoby które chcą wystartować? Termin jest na jutro do końca dnia. @gregory dobrze zacząłeś...
Smoku Napisano 3 Styczeń 2013 Napisano 3 Styczeń 2013 To daj jak możesz do końca weekendu, może mi się uda znaleźć trochę czasu :)
floo Napisano 3 Styczeń 2013 Autor Napisano 3 Styczeń 2013 @Smoku koniec świata został przełożony, to dlaczego mamy speeda nie przełożyć. ;) NOWY TERMIN: NIEDZIELA 6.01.2013 do godziny 24:00
Paveu69 Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 Fajowskie! Jak robiłeś? Ja niestety jeszcze nie doszedłem do etapu RayFire... Właśnie, trzeba by skończyć moje wypociny - przenieśliście termin, to mi się dzisiaj nie chciało siedzieć :P
Paveu69 Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 Uff... Miałem problem z imageshackiem, mam nadzieje, że przymkniecie oko na to małe spóźnienie... Męczyłem się całe 2,5h :P Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się