Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam w 3ds max 9 wymodelowane dwa koła zębate. Jedno koło chciałem żeby się kręciło w lewą stronę i z tym sobie poradziłem. Chciałem też żeby jednoczenie kręciło się drugie koło ale w prawo stronę. Jak animuje drugie koło to pierwsze koło traci tą animacje i również kręci się w prawo. Jak znowu animuje to pierwsze żeby kręciło się w lewo to drugie też się kręci w lewo.

 

W więc jak robić żeby jedno koło kręciło się w prawo, a drugi w lewo, ale jednocześnie?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. Usuń drugie koło, to które było klonowane z oryginału. Zrób tak, żeby drugie koło nie mialo żadnych powiązań, nie było instancją i tak dalej i tak dalej. Czyste "clone". Potem pobaw się okienkiem Parameter wiring:

 

Napisano

A skąd wiesz że kolega ma zrobioną kopię z jakimś powiązaniem do źródła, a nie jakiekolwiek inne powiązanie? :) Make unique "czyści" chyba tylko z powiązań przy kopiowaniu, a nie np. ze zwykłego linkowania czy wiązania parametrów.

Napisano
  • Autor

Sposób Miłosz3ds jest dobry jednak jak dobrze to rozumiem to ten sposób przypisuje tą samą ścieżkę z animacją dla każdego obiektu tylko że zmienia np. kąt obrotu. A ja potrzebuje nagrać dla każdego obiektu osobną ścieżkę z animacją o czym wcześniej zapomniałem wspomnieć za co przepraszam. Do tej pory jak robiłem takie animacje to dla każdego obiektu osobno. Jednak jak przyjdzie zrobić bardziej złożoną animacje np. składającą się z 10 kół zębatych o różnych wielkościach, które ze sobą są połączone to ciężko jest spamiętać które koło w jaką stronę się obracało, z jaką prędkością itd.

 

Więc ktoś może wie czy da się tak animować te koła zębate żeby każdy obracała się w inną stronę ale posiadał swoją własną ścieżkę z animacją?

 

Co do tych obiektów to nie które obiekty są z skopiowane, a nie które obiekty zrobione od nowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności