Skocz do zawartości

3ds max i dwie animacje naraz.


SabaruK

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w 3ds max 9 wymodelowane dwa koła zębate. Jedno koło chciałem żeby się kręciło w lewą stronę i z tym sobie poradziłem. Chciałem też żeby jednoczenie kręciło się drugie koło ale w prawo stronę. Jak animuje drugie koło to pierwsze koło traci tą animacje i również kręci się w prawo. Jak znowu animuje to pierwsze żeby kręciło się w lewo to drugie też się kręci w lewo.

 

W więc jak robić żeby jedno koło kręciło się w prawo, a drugi w lewo, ale jednocześnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sposób Miłosz3ds jest dobry jednak jak dobrze to rozumiem to ten sposób przypisuje tą samą ścieżkę z animacją dla każdego obiektu tylko że zmienia np. kąt obrotu. A ja potrzebuje nagrać dla każdego obiektu osobną ścieżkę z animacją o czym wcześniej zapomniałem wspomnieć za co przepraszam. Do tej pory jak robiłem takie animacje to dla każdego obiektu osobno. Jednak jak przyjdzie zrobić bardziej złożoną animacje np. składającą się z 10 kół zębatych o różnych wielkościach, które ze sobą są połączone to ciężko jest spamiętać które koło w jaką stronę się obracało, z jaką prędkością itd.

 

Więc ktoś może wie czy da się tak animować te koła zębate żeby każdy obracała się w inną stronę ale posiadał swoją własną ścieżkę z animacją?

 

Co do tych obiektów to nie które obiekty są z skopiowane, a nie które obiekty zrobione od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności