Skocz do zawartości

Caustic Visualizer™ for Autodesk Maya/3ds Max


legomir

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tak bylo,i zeby to jeszcze dzialalo tak jak na filmie...

Nie wiem, moze wersja wczesniejsza byla jakos zbugowana ale a) niezgodnosc kolorow b) jednak musi najpierw cos pomielic zanim zacznie wizualizowac.

Moze to kwestia ustawien nie wiem, Out of the box nie dziala tak jak nalezy.

Do preview jak z modo to nawet nie ma co startowac... No ale moze sie ten plug wyrobi. Kiedys. Za pare lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie sam nie wiem co to jest viemport czy render. W każdym razie wygląda na szybkie i daje niezłe efekty.

Wyglądać może (tak jak pokazówki Nvidia OptiX). Tylko jak to wygląda na filmiku, a jak nagrywane były (nie wiadomo w jakim klastrze i na ilu akceleratorach Raytracingu Caustic Series2).

 

Fajnie że udostępnili też API na którym jest to napisane: http://www.imgtec.com/powervr/powervr_openrl_sdk.asp

Tak samo fajnie jak Nvidia OptiX, mniej możliwości niż OpenCL/CUDA, mniej uniwersalnie niż OpenGL/DirectX. Ot producent sprzętu dał programistą API aby mogli wykorzystać ten sprzęt (a to, że na tym api pisali to nie dziwi, bo są częścią producenta sprzętu) - nic w tym nadzwyczajnego, a ze względu na 1x Vendor i nowy niepopularny sprzęt, chcący konkurować z powszechnymi GPU to nawet nie jest fajne api.

 

Ot renderer i api dla innych jako akcja promocyjna i reklamująca sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności