Skocz do zawartości

Problem z wizką modelu z Autocada w 3ds


abdul

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkujący w 3dsie i mam problem z wizualizacją.

Model powstał w autocadzie i po przeniesieniu do 3dsa chciałem puścić wizkę. Niestety mimo ustawień, które wcześniej normalnie działały teraz powstaje mi coś takiego jak poniżej, dziwne że w trakcie obliczania światla itp wszystko wydaje się ok tylko końcowy efekt jest zły.

Wie ktoś może czy mam coś włączone co powoduje taki "efekt" ?

 

Poniżej screen z modelu i efekt wizualizacji

23036311.jpg

 

kamienwiz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeżeli renderujesz za pomocą vray to może masz wyłączony force color clamping w VFB.

 

Zapomniałem napisać,że Vray

 

masz na myśli przycisk w VFB toolbar ? jeżeli go odznaczam to zmienia się tylko kolor linii z czerwonych na czarne.

Przeniosłem sobie model za pomocą "merge" do innego pliku z takimi samymi ustawieniami i normalnie idzie wizka, ale chciałbym jednak wiedziec co jest powodem takiego "efektu"

 

p.s orientuje się ktoś czy przy przenoszeniu modelu z Autocada obiekt może być rozgrupowany? ( 3ds robi mi jeden obiekt i nie ma opcji rozgrupowania )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki efekt powstaje jak masz w sekcji Vray: Adaptive DMC image sampler zaznaczona opcje Show samples

 

tak, to dokładnie o to chodziło, dzięki bardzo wszystkim za pomoc.

 

Dynamico, a można już po zaimportowaniu jakoś podzielić czy tylko na początku importowania wybierając opcję ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach