Fontana Napisano 30 Grudzień 2012 Share Napisano 30 Grudzień 2012 Pokoik w 3d(mój). 3ds, vray, 0 postprodukcji. Jakiekolwiek sugestie i uwagi mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 30 Grudzień 2012 Share Napisano 30 Grudzień 2012 0 postprodukcji, to nie najlepszy pomysł ;} można bardzo dużo zdziałać dzięki lekkiej korekcie obrazka w postpro, tu masz super tutka naszego kolegi z forum Lis'a http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=86669 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 30 Grudzień 2012 Share Napisano 30 Grudzień 2012 Ogólnie ładnie tylko za ciemno, wyrenderuj to z kilkoma passami. Ewidentnie rzuca się w oczy brak postpro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fontana Napisano 31 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2012 Trochę rozjaśniłem ale dość kiepsko to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 31 Grudzień 2012 Share Napisano 31 Grudzień 2012 postprodukcja nie opiera się na samym kontraście i jasności, jak chcesz fajnie podziałać to polecam Ci przejrzeć ten tutorial, który CI podałem i wcielić go w życie :) szczęśliwego nowego roku ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 1 Styczeń 2013 Share Napisano 1 Styczeń 2013 1. Popraw kamerę bo ci się perspektywa rozjeżdża albo modyfikatar camera correction albo przycisk w kamerze gues vert. 2. Wyrenderuj oddzielny pass z ambient occlusion, darmowy scrypt:http://www.creativecrash.com/3dsmax/downloads/scripts-plugins/rendering/other-renderers/c/vray-ambient-occlusion tutorial: http://www.vrayguide.com/2010/09/ambient-occlusion-the-easy-way/ 3. W setup render masz sekcje Render Elements, wybierz w niej jakie passy mają ci się wyrenderować, nad czym konkretnie będziesz chciał popracować w post pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 1 Styczeń 2013 Share Napisano 1 Styczeń 2013 Ta zielona ściana koloruje Ci wszystko na zielonkawy kolor, także trzebaby troszkę tego zielonego ściągnąć w Color balance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 1 Styczeń 2013 Share Napisano 1 Styczeń 2013 możesz się tez tej zieleni pozbyć przez danie materiału ściany jako overridemtl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 1 Styczeń 2013 Share Napisano 1 Styczeń 2013 tu masz więcej info na temat overridemtl http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vray_overridemtl.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fontana Napisano 1 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 1 Styczeń 2013 dzięki wielkie za info, postaram się ogarnąć to wszystko jak najszybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fontana Napisano 10 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2013 Wpuściłem trochę więcej światła, dodałem ambienta i poprawiłem materiał ściany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 10 Styczeń 2013 Share Napisano 10 Styczeń 2013 Drzwi z szybą wyglądają dziwnie, odbicie jest za mocne, pofalowałabym delikatnie szybę, myślę że jak będą lekkie nierówności będzie wyglądała naturalniej, i przyciemniła albo podbarwiła odbicie żeby nie wyglądało jakby tam była dalsza część pokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fontana Napisano 10 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2013 Nie zwróciłem na ta zbytniej uwagi ale masz racje kiepsko to wygląda, jutro pozmieniam materiały na tych drzwiach i będę musiał dodać subdivów bo te kropeczki na ścianie i podłodze słabo wypadają, ewentualnie jeżeli ktoś wie jak lepiej sobie z tym poradzić byłbym wdzięczny za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paveu69 Napisano 11 Styczeń 2013 Share Napisano 11 Styczeń 2013 Teraz masz chyba za duży kontrast... Można dać ciemniej, za to gammę podciągnąć? No i teraz ambient occlusion w kątach na ścianie chyba za mocny. Poza tym hej, ładnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 11 Styczeń 2013 Share Napisano 11 Styczeń 2013 No teraz wygląda znacznie lepiej, nienaturalnie nadal wyglądają narożniki na ścianie z oknem, mimo że masz sztuczne oświetlenie w środku pomieszczenia to u ciebie wygląda jak by światło z zewnątrz ogólne nie wpadało do środka Co do odbić tak na szybie jak ogólnie to wyrenderuj pss reflection i popracuj nad nim w postpro. Co do kropeczek jakie ci wychodzą to w color mapping włącz sub pixel mapping i clamp output. Równocześnie to widać na nodze od fotela że filtr aa trochę za mocno ostrzy bo ząbkują ci krawedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się