Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pokoik w 3d(mój). 3ds, vray, 0 postprodukcji. Jakiekolwiek sugestie i uwagi mile widziane.

 

En3Qh.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

postprodukcja nie opiera się na samym kontraście i jasności, jak chcesz fajnie podziałać to polecam Ci przejrzeć ten tutorial, który CI podałem i wcielić go w życie :)

 

szczęśliwego nowego roku !

Napisano

1. Popraw kamerę bo ci się perspektywa rozjeżdża albo modyfikatar camera correction albo przycisk w kamerze gues vert.

2. Wyrenderuj oddzielny pass z ambient occlusion, darmowy scrypt:http://www.creativecrash.com/3dsmax/downloads/scripts-plugins/rendering/other-renderers/c/vray-ambient-occlusion tutorial: http://www.vrayguide.com/2010/09/ambient-occlusion-the-easy-way/

3. W setup render masz sekcje Render Elements, wybierz w niej jakie passy mają ci się wyrenderować, nad czym konkretnie będziesz chciał popracować w post pro

Napisano

Ta zielona ściana koloruje Ci wszystko na zielonkawy kolor, także trzebaby troszkę tego zielonego ściągnąć w Color balance.

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie za info, postaram się ogarnąć to wszystko jak najszybciej.

Napisano
  • Autor

Wpuściłem trochę więcej światła, dodałem ambienta i poprawiłem materiał ściany.

6qNU0.jpg

Napisano

Drzwi z szybą wyglądają dziwnie, odbicie jest za mocne, pofalowałabym delikatnie szybę, myślę że jak będą lekkie nierówności będzie wyglądała naturalniej, i przyciemniła albo podbarwiła odbicie żeby nie wyglądało jakby tam była dalsza część pokoju.

Napisano
  • Autor

Nie zwróciłem na ta zbytniej uwagi ale masz racje kiepsko to wygląda, jutro pozmieniam materiały na tych drzwiach i będę musiał dodać subdivów bo te kropeczki na ścianie i podłodze słabo wypadają, ewentualnie jeżeli ktoś wie jak lepiej sobie z tym poradzić byłbym wdzięczny za informacje.

Napisano

Teraz masz chyba za duży kontrast... Można dać ciemniej, za to gammę podciągnąć?

No i teraz ambient occlusion w kątach na ścianie chyba za mocny.

Poza tym hej, ładnie!

Napisano

No teraz wygląda znacznie lepiej, nienaturalnie nadal wyglądają narożniki na ścianie z oknem, mimo że masz sztuczne oświetlenie w środku pomieszczenia to u ciebie wygląda jak by światło z zewnątrz ogólne nie wpadało do środka Co do odbić tak na szybie jak ogólnie to wyrenderuj pss reflection i popracuj nad nim w postpro. Co do kropeczek jakie ci wychodzą to w color mapping włącz sub pixel mapping i clamp output. Równocześnie to widać na nodze od fotela że filtr aa trochę za mocno ostrzy bo ząbkują ci krawedzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności