Napisano 30 Grudzień 201212 l Pokoik w 3d(mój). 3ds, vray, 0 postprodukcji. Jakiekolwiek sugestie i uwagi mile widziane.
Napisano 30 Grudzień 201212 l 0 postprodukcji, to nie najlepszy pomysł ;} można bardzo dużo zdziałać dzięki lekkiej korekcie obrazka w postpro, tu masz super tutka naszego kolegi z forum Lis'a http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=86669
Napisano 30 Grudzień 201212 l Ogólnie ładnie tylko za ciemno, wyrenderuj to z kilkoma passami. Ewidentnie rzuca się w oczy brak postpro
Napisano 31 Grudzień 201212 l postprodukcja nie opiera się na samym kontraście i jasności, jak chcesz fajnie podziałać to polecam Ci przejrzeć ten tutorial, który CI podałem i wcielić go w życie :) szczęśliwego nowego roku !
Napisano 1 Styczeń 201312 l 1. Popraw kamerę bo ci się perspektywa rozjeżdża albo modyfikatar camera correction albo przycisk w kamerze gues vert. 2. Wyrenderuj oddzielny pass z ambient occlusion, darmowy scrypt:http://www.creativecrash.com/3dsmax/downloads/scripts-plugins/rendering/other-renderers/c/vray-ambient-occlusion tutorial: http://www.vrayguide.com/2010/09/ambient-occlusion-the-easy-way/ 3. W setup render masz sekcje Render Elements, wybierz w niej jakie passy mają ci się wyrenderować, nad czym konkretnie będziesz chciał popracować w post pro
Napisano 1 Styczeń 201312 l Ta zielona ściana koloruje Ci wszystko na zielonkawy kolor, także trzebaby troszkę tego zielonego ściągnąć w Color balance.
Napisano 1 Styczeń 201312 l możesz się tez tej zieleni pozbyć przez danie materiału ściany jako overridemtl
Napisano 1 Styczeń 201312 l tu masz więcej info na temat overridemtl http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vray_overridemtl.htm
Napisano 1 Styczeń 201312 l Autor dzięki wielkie za info, postaram się ogarnąć to wszystko jak najszybciej.
Napisano 10 Styczeń 201312 l Autor Wpuściłem trochę więcej światła, dodałem ambienta i poprawiłem materiał ściany.
Napisano 10 Styczeń 201312 l Drzwi z szybą wyglądają dziwnie, odbicie jest za mocne, pofalowałabym delikatnie szybę, myślę że jak będą lekkie nierówności będzie wyglądała naturalniej, i przyciemniła albo podbarwiła odbicie żeby nie wyglądało jakby tam była dalsza część pokoju.
Napisano 10 Styczeń 201312 l Autor Nie zwróciłem na ta zbytniej uwagi ale masz racje kiepsko to wygląda, jutro pozmieniam materiały na tych drzwiach i będę musiał dodać subdivów bo te kropeczki na ścianie i podłodze słabo wypadają, ewentualnie jeżeli ktoś wie jak lepiej sobie z tym poradzić byłbym wdzięczny za informacje.
Napisano 11 Styczeń 201312 l Teraz masz chyba za duży kontrast... Można dać ciemniej, za to gammę podciągnąć? No i teraz ambient occlusion w kątach na ścianie chyba za mocny. Poza tym hej, ładnie!
Napisano 11 Styczeń 201312 l No teraz wygląda znacznie lepiej, nienaturalnie nadal wyglądają narożniki na ścianie z oknem, mimo że masz sztuczne oświetlenie w środku pomieszczenia to u ciebie wygląda jak by światło z zewnątrz ogólne nie wpadało do środka Co do odbić tak na szybie jak ogólnie to wyrenderuj pss reflection i popracuj nad nim w postpro. Co do kropeczek jakie ci wychodzą to w color mapping włącz sub pixel mapping i clamp output. Równocześnie to widać na nodze od fotela że filtr aa trochę za mocno ostrzy bo ząbkują ci krawedzie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto