Fontana Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 Pokoik w 3d(mój). 3ds, vray, 0 postprodukcji. Jakiekolwiek sugestie i uwagi mile widziane.
indian Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 0 postprodukcji, to nie najlepszy pomysł ;} można bardzo dużo zdziałać dzięki lekkiej korekcie obrazka w postpro, tu masz super tutka naszego kolegi z forum Lis'a http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=86669
shadowsexpe Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 Ogólnie ładnie tylko za ciemno, wyrenderuj to z kilkoma passami. Ewidentnie rzuca się w oczy brak postpro
Fontana Napisano 31 Grudzień 2012 Autor Napisano 31 Grudzień 2012 Trochę rozjaśniłem ale dość kiepsko to wygląda
indian Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 postprodukcja nie opiera się na samym kontraście i jasności, jak chcesz fajnie podziałać to polecam Ci przejrzeć ten tutorial, który CI podałem i wcielić go w życie :) szczęśliwego nowego roku !
shadowsexpe Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 1. Popraw kamerę bo ci się perspektywa rozjeżdża albo modyfikatar camera correction albo przycisk w kamerze gues vert. 2. Wyrenderuj oddzielny pass z ambient occlusion, darmowy scrypt:http://www.creativecrash.com/3dsmax/downloads/scripts-plugins/rendering/other-renderers/c/vray-ambient-occlusion tutorial: http://www.vrayguide.com/2010/09/ambient-occlusion-the-easy-way/ 3. W setup render masz sekcje Render Elements, wybierz w niej jakie passy mają ci się wyrenderować, nad czym konkretnie będziesz chciał popracować w post pro
Mulholland Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 Ta zielona ściana koloruje Ci wszystko na zielonkawy kolor, także trzebaby troszkę tego zielonego ściągnąć w Color balance.
shadowsexpe Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 możesz się tez tej zieleni pozbyć przez danie materiału ściany jako overridemtl
indian Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 tu masz więcej info na temat overridemtl http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vray_overridemtl.htm
Fontana Napisano 1 Styczeń 2013 Autor Napisano 1 Styczeń 2013 dzięki wielkie za info, postaram się ogarnąć to wszystko jak najszybciej.
Fontana Napisano 10 Styczeń 2013 Autor Napisano 10 Styczeń 2013 Wpuściłem trochę więcej światła, dodałem ambienta i poprawiłem materiał ściany.
Ania Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 Drzwi z szybą wyglądają dziwnie, odbicie jest za mocne, pofalowałabym delikatnie szybę, myślę że jak będą lekkie nierówności będzie wyglądała naturalniej, i przyciemniła albo podbarwiła odbicie żeby nie wyglądało jakby tam była dalsza część pokoju.
Fontana Napisano 10 Styczeń 2013 Autor Napisano 10 Styczeń 2013 Nie zwróciłem na ta zbytniej uwagi ale masz racje kiepsko to wygląda, jutro pozmieniam materiały na tych drzwiach i będę musiał dodać subdivów bo te kropeczki na ścianie i podłodze słabo wypadają, ewentualnie jeżeli ktoś wie jak lepiej sobie z tym poradzić byłbym wdzięczny za informacje.
Paveu69 Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Teraz masz chyba za duży kontrast... Można dać ciemniej, za to gammę podciągnąć? No i teraz ambient occlusion w kątach na ścianie chyba za mocny. Poza tym hej, ładnie!
shadowsexpe Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 No teraz wygląda znacznie lepiej, nienaturalnie nadal wyglądają narożniki na ścianie z oknem, mimo że masz sztuczne oświetlenie w środku pomieszczenia to u ciebie wygląda jak by światło z zewnątrz ogólne nie wpadało do środka Co do odbić tak na szybie jak ogólnie to wyrenderuj pss reflection i popracuj nad nim w postpro. Co do kropeczek jakie ci wychodzą to w color mapping włącz sub pixel mapping i clamp output. Równocześnie to widać na nodze od fotela że filtr aa trochę za mocno ostrzy bo ząbkują ci krawedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się