Skocz do zawartości

Łączenie obiektów 3ds problem.


PatrykP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu totalnie nowy, na wstępie zaznaczę że jestem totalnym amatorem dopiero zaczynającym "łapać" podstawy modelowania i szukam tu tylko odpowiedzi, których nie dała mi opcja szukaj & google oraz FAQ.

 

Mój problem dotyczy łączenia obiektów... tzn do tej pory by połączyć obiekty (editable poly) używałem "assembly" i "disassembly", niestety na potrzeby Cryengina obiekty muszą mieć hierarchie parent-children, po odwiedzeniu schematic view połączone meshe dalej występują jako osobne meshe co oznacza łączenie ich do jakiegoś parent mesha, ja natomiast chce łączyć meshe w jeden a przynajmniej widziany jako jeden w widokach schematów... np połączyć lustrzane odbicie części karoserii auta tak by w schematach występowała jako jeden mesh.

Szperanie w necie pomogło i odkryłem opcję "attach" która spełnia wszelkie moje kryteria poza jednym... opcja ta pozwala mi wybrać wierzchołek i połączyć go z innym wierzchołkiem ale szukam metody w której mógłbym zaznaczać grupy obiektów tak jak w "assembly".

Czy może ktoś wie jak to zrobić?

3ds 2010

 

 

 

Pytanie nr 2

 

Mam plane na scenie, czy da się go teksturować z 2 stron tzn nie materiał + 2-sided tylko 2 pliki graficzne w jednym wielopoziomowym materiale zdjęcie 1 od strony a i zdjęcie 2 od strony b... jeśli tak to jak nadać poly "po złej stronie plane" inne id niż tym "od góry" a może trzeba to zrobić inaczej? Wiem że mogę zrobić sześcian i rozwiązać ten problem ale zależy mi na minimalizacji poly...

 

 

Może ktoś podpowie?

Edytowane przez PatrykP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic