Skocz do zawartości

porozrywany model po eksporcie do 3ds


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej

Czy to tak już jest, czy ja coś źle robie?

Po eksporcie modelu do 3ds na krawędziach po których idą łaczenia mapy po zamapowaniu Unwarp UVW, wierzchołki tracą swoje połączenia, eksportuje zweldowany model a importuje już nie zweldowany własnie w tych miejscach.

 

w aplikacji do której robie te modele niestety to widać.

Edytowane przez Wirnik
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi zdarzalo sie to bardzo czesto, ze wlasnie w formacie .3ds tnie sobie po krawedziach. Nigdy nie zaglebialem sie dalej w temat i wolalem sobie tym nie zawracac glowy i pracowac z .obj czy .fbx

 

Pozdr

Napisano

Jeżeli chcesz improtować model między scenami to użyj funkcji Merge.

Inaczej mówiąc chwytasz pliczek maxa i przeciągasz go do Maxa(gdzie masz aktywną scenę) i dajesz merge.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności