Wirnik Napisano 7 Styczeń 2013 Share Napisano 7 Styczeń 2013 (edytowane) Hej Czy to tak już jest, czy ja coś źle robie? Po eksporcie modelu do 3ds na krawędziach po których idą łaczenia mapy po zamapowaniu Unwarp UVW, wierzchołki tracą swoje połączenia, eksportuje zweldowany model a importuje już nie zweldowany własnie w tych miejscach. w aplikacji do której robie te modele niestety to widać. Edytowane 7 Styczeń 2013 przez Wirnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 8 Styczeń 2013 Share Napisano 8 Styczeń 2013 Mi zdarzalo sie to bardzo czesto, ze wlasnie w formacie .3ds tnie sobie po krawedziach. Nigdy nie zaglebialem sie dalej w temat i wolalem sobie tym nie zawracac glowy i pracowac z .obj czy .fbx Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 8 Styczeń 2013 Share Napisano 8 Styczeń 2013 Jeżeli chcesz improtować model między scenami to użyj funkcji Merge. Inaczej mówiąc chwytasz pliczek maxa i przeciągasz go do Maxa(gdzie masz aktywną scenę) i dajesz merge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się