Napisano 7 Styczeń 201312 l Hej Czy to tak już jest, czy ja coś źle robie? Po eksporcie modelu do 3ds na krawędziach po których idą łaczenia mapy po zamapowaniu Unwarp UVW, wierzchołki tracą swoje połączenia, eksportuje zweldowany model a importuje już nie zweldowany własnie w tych miejscach. w aplikacji do której robie te modele niestety to widać. Edytowane 7 Styczeń 201312 l przez Wirnik
Napisano 8 Styczeń 201312 l Mi zdarzalo sie to bardzo czesto, ze wlasnie w formacie .3ds tnie sobie po krawedziach. Nigdy nie zaglebialem sie dalej w temat i wolalem sobie tym nie zawracac glowy i pracowac z .obj czy .fbx Pozdr
Napisano 8 Styczeń 201312 l Jeżeli chcesz improtować model między scenami to użyj funkcji Merge. Inaczej mówiąc chwytasz pliczek maxa i przeciągasz go do Maxa(gdzie masz aktywną scenę) i dajesz merge.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto