Gość kokos6 Napisano 9 Styczeń 2013 Share Napisano 9 Styczeń 2013 (edytowane) pomóżcie, nie mogę sobie poradzić z formą Edytowane 9 Styczeń 2013 przez kokos6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kokos6 Napisano 9 Styczeń 2013 Share Napisano 9 Styczeń 2013 http://www.sendspace.pl/download/YTo0OntzOjc6ImRhdGVfaW4iO2k6MTM1Nzc2MTE3MztzOjU6InRpdGxlIjtzOjA6IiI7czo5OiJmaWxlX25hbWUiO3M6NToiMS4zZHMiO3M6NToidG9rZW4iO3M6MjM6IjE2ZjdiOGQyYzdjZTEyMzM5OGQ2YTRjIjt9dfASDF34vasd3245bvs 3ds z modelem męczę się i męczę i nic nie wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kokos6 Napisano 9 Styczeń 2013 Share Napisano 9 Styczeń 2013 ma ktoś pomysł na wymodelowanie rysunku widniejącego na ostatnim zdjęciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 9 Styczeń 2013 Share Napisano 9 Styczeń 2013 Nie wiem czy dobrze rozumiem ale zaczynasz dobrze. A problem masz z tym, że ci meshsmooth zaokrągla na dole ? Musisz na krawędziach dodać kilka edge-ów np. poprzez connect albo jakkolwiek. Na youtube wpisz sobie 3ds max hard edges i pierwszy lepszy filmik ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kokos6 Napisano 9 Styczeń 2013 Share Napisano 9 Styczeń 2013 dziękuję za odpowiedź już patrzę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 10 Styczeń 2013 Share Napisano 10 Styczeń 2013 Nie prościej odrysować splajnem i zaznaczyć render in viewport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 10 Styczeń 2013 Share Napisano 10 Styczeń 2013 Tak jak napisał Blinq splajnenem to obrysuj a żeby były ładne zaokrąglenia to w opcji spljna interpolacja daj steps na 100 , a werteksy które chcesz mieć pozaokrąglane ustaw na bezier corner to będziesz mógł wtedy panować nad krzywymi powstającymi w tych miejscach. Natomiast jeśli nie potrzebujesz tego jako formy to możesz spajna potem extrudować a następnie zrobić z tego poly i odpowiednio pobawić się z siatką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi