querion Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 (edytowane) Witam Jestem jeszcze początkujący, zacząłem z tym zabawę zaledwie parę miesięcy temu. Zabarałem się za, jak na razie, największy i najtrudniejszy dla mnie projekt. Nie wiem, czy uda mi się dotrwać do końca, jeśli tak, to będę zadowolony, bez względu na efekt ;) Proszę o rady i konstruktywną krytykę. Ile mniej więcej Wam zajmuję stworzenia auta od zera? Edytowane 16 Styczeń 2013 przez querion
querion Napisano 12 Styczeń 2013 Autor Napisano 12 Styczeń 2013 (edytowane) Jak zacząłem robić tył, to zapomniałem o przodzie i rozwaliłem go sobie :s, musiałem naprawiać całość niestety. Niektóre trójkąty celowo umieszczone, aby smooth był ładniejszy. Ale ofc. rady się przydadzą :) Siatka: Edytowane 12 Styczeń 2013 przez querion
querion Napisano 13 Styczeń 2013 Autor Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) 2 pytania: 1. Jak ciachacie główną bryłę? Mysłałem nad detachowaniem + shell i dodawanie edgy w celu wyostrzenia i dopasowania krawędzi, jak to robicie? 2. W jaki sposób tworzycie szyby? Plane i dopasowanie? wydaje się to mało dokładne i optymalne. Pozdrawiam Edytowane 13 Styczeń 2013 przez querion
querion Napisano 15 Styczeń 2013 Autor Napisano 15 Styczeń 2013 Nietety, przerosło mnie to jeszcze. Brak doświadczenia i "skilla" póki co :) Ale kto wie, może za jakiś czas uda się coś podobnego, może nawet to dokończę.
Orangegraphics Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 czy mimo to że jesteś niezadowolony, możesz pokazać siateczki? może uda się coś pomóc, podpowiedzieć
querion Napisano 15 Styczeń 2013 Autor Napisano 15 Styczeń 2013 Byłbym wdzięczny :) Na czerwono zaznaczyłem element, z którym sobie nie poradziłem ( co widać na renderze)
querion Napisano 16 Styczeń 2013 Autor Napisano 16 Styczeń 2013 Koniec... uważam klamki i lusterka za niekonieczne :D, za słaby sprzęt na takie coś :/ no i 6h renderowania