Jump to content

Chevrolet camaro


querion

Recommended Posts

Witam

Jestem jeszcze początkujący, zacząłem z tym zabawę zaledwie parę miesięcy temu. Zabarałem się za, jak na razie, największy i najtrudniejszy dla mnie projekt. Nie wiem, czy uda mi się dotrwać do końca, jeśli tak, to będę zadowolony, bez względu na efekt ;)

Proszę o rady i konstruktywną krytykę.

Ile mniej więcej Wam zajmuję stworzenia auta od zera?

 

chev.png

Edited by querion
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak zacząłem robić tył, to zapomniałem o przodzie i rozwaliłem go sobie :s, musiałem naprawiać całość niestety.

Niektóre trójkąty celowo umieszczone, aby smooth był ładniejszy.

Ale ofc. rady się przydadzą :)

Siatka:

siatkacar.jpg

Edited by querion
Link to comment
Share on other sites

2 pytania:

1. Jak ciachacie główną bryłę?

Mysłałem nad detachowaniem + shell i dodawanie edgy w celu wyostrzenia i dopasowania krawędzi, jak to robicie?

2. W jaki sposób tworzycie szyby? Plane i dopasowanie? wydaje się to mało dokładne i optymalne.

Pozdrawiam

Edited by querion
Link to comment
Share on other sites

No i fajnie że skończyłeś, moglbys zrobic jeszcze jakas postprodukcje w photoshopie. O błedach nie bede pisal bo jest masa ale masz duzego plusa bo przypomina to auto a nawet wiecej powiem, widac ze to jest Chevrolet Camaro :D Następny napewno bedzie lepszy, tylko podpatrz jak inni robia auta bo zupelnie zle sie zabrales do niego. Bryle auta robi sie z szybami dopiero pozniej je wycinasz, ciecie blach robisz po zageszczeniu siatki(konwersja do poly na wygladzeniu x1), a ty wogole nie zageszczales, siatka musi byc rownomierna na calym modelu a ty na drzwiach masz jedna kreske, to nic ze jest tam plaska powieszchnia.

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

No tak, to robiłem z głowy tzn. Bez tutka żadnego itp. Zrobiłem najepierw maskę z detalem, póżniej tył itp. Czyli powienienem zrobić główną bryłę z szybami, a dopiero później szczegóły, jak wgłębienia miejsca na światła, później TS x1 i ciąć? Jakim sposobem tniesz?

Dzięki za opinię

Link to comment
Share on other sites

Nie nie... robisz baze glowna, podstawowe rysy auta i nadkola, potem to zageszczasz i na zageszczonej siatce dopiero wycianasz szyby swiatla i tniesz blachy. nie mozesz robic detali na bardzo zadkiej siatce bo bedzie ci sie krzywic. A blachy tne tak. cutem robie linie dzielenia potem chamfer czyli grubosc szczeliny, nastepnie zaznaczam poligony na calej dlugosci i daje extrude do srodka i usuwam dno, potem tylko pozostaje dodac na bokach przy szczelinie cutem albo conectem albo nawet chamferem kto co lubi linie zaostrzajaca krawedz blachy. Nie chce sie tu wymondrzac czy cos ale tu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=86249 zrobilem mniej wiecej krok po kroku ta metode, mozesz zobaczyc jak wyglada baza przed i po zageszczeniu i kolejne etapy modelowania.

Link to comment
Share on other sites

Ok, dzięki wielkie za pomoc, rady :) Na pewno się przydadzą. Robiłem tak, że siatkę prowadziłem od początku wzdłuż cięć, więc te linie już miałem.. Ile mniej więcej zajmuje Tobie zrobienie takiego wozu? ( bez wnętrza )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy