Skocz do zawartości

scena 3D - początkujący: pokój


brite

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj po raz pierwszy na dłużej usiadłem do gmaxa, w pierwszym lepszym wyniku z googla znalazłem do niego renderera - yafraya http://www.coala.uniovi.es/~jandro/noname/ oraz odpowiednie eksportery.

To moje początki w modelowaniu *maxowym, jestem w tym mocno zielony i zapragnąłęm poszerzyć wiedzę na ten temat.

Na pierwszy ogień poszło złożone z prostych brył moje biurko:

image.php?typ=image&id=88545820

 

Jak widać, nie potrafię wyrenderować szkła - czy ktoś z Was robił coś kiedyś w takiej kombinacji (gmax+yafray) i może sypnąć garścią rad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wiem, ze pewnie nie takiej pomocy oczekujesz ale zastanow sie nad jednym czy juz nie zaoptarzyc sie w max'a i jakiegos brazil'a czy v-ray'a bo pewnie predze czy pozniej bedziesz musial to zrobic a czy nie lepiej uczyc sie od razu na docelowym programie ??

Na poczatku moze byc ciezej ale wydaje mi sie ze warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się za bardzo na gmaxie ale jeśli tam jest to wrzóć skylighta.

 

PS: radziłbym od razu się wziąć za 3ds albo inny program godny uwagi, nie chcę mówić że gmax nie jest godny poświęcenia czasu, ale po dłuższym czasie przestanie ci wystarczać. 3ds maxa 6 można pobrać z internetu jest to wersja 30 dniowa którą można odblokować keyem. Może stanie się taki przypadek i zgadniesz key albo znajdziesz w internecie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...