Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

mam kilka pytan

1. Jak musi byc zapisany plik (lub jaki plugin musze posiadac) zeby wrzucic model z maxa do milkshape'a?

2. Musi byc to model przekonwertowany na editable mesh czy moze byc poly?

3. Czy moze jest jakis plugin za pomoca ktorego bede mogl bezposrednio wyeksportowac objekt z maxa do edytora Rune? (mialem link do takiego pluga, ale niestety jest juz nieaktualny :()

 

z gory dzieki za odp

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Milkshape akceptuje pliki 3ds. Co do formatu mescha- maxowcy powinni Ci pomóc. Podejrzewam że help milkshape może dużo wyjaśnić.

Napisano

Ja jednak bym próbował z .obj o ile go Milkshape supportuje, format .3ds nie jest zbyt dobry bo rozwala vertexy na szwach textury i potem trzeba je weldować. A do maxa jest całkiem niezły plug exportujący obj.

Nieważne co exportujesz, poly czy mesh, po exporcie i tak masz trójkątne scianki.

Napisano
format .3ds nie jest zbyt dobry bo rozwala vertexy na szwach textury i potem trzeba je weldować.

Święta prawda! Z tego względu nienawidze exportować do .3ds

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności