thud Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 witam mam kilka pytan 1. Jak musi byc zapisany plik (lub jaki plugin musze posiadac) zeby wrzucic model z maxa do milkshape'a? 2. Musi byc to model przekonwertowany na editable mesh czy moze byc poly? 3. Czy moze jest jakis plugin za pomoca ktorego bede mogl bezposrednio wyeksportowac objekt z maxa do edytora Rune? (mialem link do takiego pluga, ale niestety jest juz nieaktualny :() z gory dzieki za odp
RK Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 Milkshape akceptuje pliki 3ds. Co do formatu mescha- maxowcy powinni Ci pomóc. Podejrzewam że help milkshape może dużo wyjaśnić.
spinoza Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 ..bezpieczniej na editable mesh ale pewnie editable poly tez łyknie ... poeksperymentuj ..:)
_michal Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 Ja jednak bym próbował z .obj o ile go Milkshape supportuje, format .3ds nie jest zbyt dobry bo rozwala vertexy na szwach textury i potem trzeba je weldować. A do maxa jest całkiem niezły plug exportujący obj. Nieważne co exportujesz, poly czy mesh, po exporcie i tak masz trójkątne scianki.
Chris Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 format .3ds nie jest zbyt dobry bo rozwala vertexy na szwach textury i potem trzeba je weldować. Święta prawda! Z tego względu nienawidze exportować do .3ds
Kroopson Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 no - właśnie - prościej bym tego nie wyjaśnił :) Przypominają mi się dowcipy na temat uzależnienia od grafiki 3d :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się