Lucas Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 (edytowane) Postanowiłem zacząć nowy projekt - trochę dla zabawy, trochę dla podniesienia skilla oraz żeby mieć do portfolio coś z wizualizacji produktu z nastawieniem na fotoreal. Wybrałem sprzęt do wrotkarstwa szybkiego - fajne wzornictwo, nowe technologie i równowaga między czysto technicznymi bryłami a organicznymi kształtami. Poza tym, sam jeżdżę więc temat wybrany również pod osobiste zainteresowania i wiedzę w tym temacie:) Specyfikacja: szyna - EO Frames H2 kółka - MPC Roadwar Turbo buty - tu jeszcze się zastanawiam nad: - Mariani Dogma black-white, - Mariani Dogma black-black, - Bont Z, - Bont Vaypor Te ostatnie są o tyle ciekawe, że występują w bardzo różnych wariantach kolorystycznych, również takich "narodowych" jak na obrazku więc mógłbym pokusić się o stworzenie wersji polskiej:). Wszelkie opinie, odnośnie tego które buty ładniejsze, mile widziane. Normalnie tekstury i materiały zawsze robię dopiero po wymodelowaniu wszystkiego, tym razem chcę je tworzyć na bieżąco. Jak dotąd zrobiłem kółka i zacząłem robić szynę. Renderowane w Blenderowym Cyclesie ale rozpatruję użycie Luxrendera (pewnie mniej zabawy z ustawieniami realistycznych materiałów ale z drugiej strony praktycznie nie będę miał możliwości oszukania jakiegoś efektu). Edytowane 22 Luty 2013 przez Lucas
DrRambo Napisano 25 Styczeń 2013 Napisano 25 Styczeń 2013 buty tylko i wyłącznie te ostatnie. niekoniecznie bym akurat takie kupił, ale najbardziej efekciarskie;d początek fajny, na pewno będę tu zaglądał. Mam tylko zastrzeżenie co do materiału na kółkach, tzn tej gumy, świeci się jak psu jajca, trochę za bardzo w porównaniu do refki. No chyba, że to dopiero alpha :)
Lucas Napisano 19 Luty 2013 Autor Napisano 19 Luty 2013 Skończyłem szynę. Nad samym materiałem będę jeszcze pracował ale generalnie już zaczyna mi się podobać, postaram się jakoś bardziej uwydatnić włókna. @DrRambo: dzięki za ułatwienie wyboru:). Efekciarskie pewnie są ale i tak w pierwszej kolejności zrobię wersję białą.
DrRambo Napisano 20 Luty 2013 Napisano 20 Luty 2013 Witam ponownie, 2 rzeczy rzucają się w oczy. Wypukłość na boku faluje oraz widoczna różnica zaokrąglenia krawędzi, szczególnie górnych. W porównaniu do refki widać jeszcze kilka różnic, ale chyba nie jest zamierzeniem idealne odwzorowanie?
maciek.m Napisano 20 Luty 2013 Napisano 20 Luty 2013 mi się podoba :) mam pytanko, texture robiles unw rapem? a jak nie to jak nalozyles karbon i potem napisy w odpowiednich miejscach?:)
Lucas Napisano 20 Luty 2013 Autor Napisano 20 Luty 2013 @DrRambo: dzięki za zwrócenie uwagi, na pewno będę jeszcze poprawiał @maciek.m: po prostu zrobiłem to na oddzielnych kanałach - napisy przez zwykłe mapowanie planarne a włókno węglowe już rzeczywiście unwrapem.
Blesik Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 przyglądam się postępom bo sam uprawiam aggressive inline skating, fajnie by było jakby kółka były z materiału SS
szlipek Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 Fajnie to wygląda. Ładne studio i fajne materiały.
Lucas Napisano 22 Luty 2013 Autor Napisano 22 Luty 2013 przyglądam się postępom bo sam uprawiam aggressive inline skating, fajnie by było jakby kółka były z materiału SS Tu niestety jestem trochę ograniczony możliwościami Cyclesa - na razie jest tylko transculent. Ewentualnie mogę później poćwiczyć w Luxrenderze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się