Napisano 21 Styczeń 201312 l Postanowiłem zacząć nowy projekt - trochę dla zabawy, trochę dla podniesienia skilla oraz żeby mieć do portfolio coś z wizualizacji produktu z nastawieniem na fotoreal. Wybrałem sprzęt do wrotkarstwa szybkiego - fajne wzornictwo, nowe technologie i równowaga między czysto technicznymi bryłami a organicznymi kształtami. Poza tym, sam jeżdżę więc temat wybrany również pod osobiste zainteresowania i wiedzę w tym temacie:) Specyfikacja: szyna - EO Frames H2 kółka - MPC Roadwar Turbo buty - tu jeszcze się zastanawiam nad: - Mariani Dogma black-white, - Mariani Dogma black-black, - Bont Z, - Bont Vaypor Te ostatnie są o tyle ciekawe, że występują w bardzo różnych wariantach kolorystycznych, również takich "narodowych" jak na obrazku więc mógłbym pokusić się o stworzenie wersji polskiej:). Wszelkie opinie, odnośnie tego które buty ładniejsze, mile widziane. Normalnie tekstury i materiały zawsze robię dopiero po wymodelowaniu wszystkiego, tym razem chcę je tworzyć na bieżąco. Jak dotąd zrobiłem kółka i zacząłem robić szynę. Renderowane w Blenderowym Cyclesie ale rozpatruję użycie Luxrendera (pewnie mniej zabawy z ustawieniami realistycznych materiałów ale z drugiej strony praktycznie nie będę miał możliwości oszukania jakiegoś efektu). Edytowane 22 Luty 201312 l przez Lucas
Napisano 25 Styczeń 201312 l buty tylko i wyłącznie te ostatnie. niekoniecznie bym akurat takie kupił, ale najbardziej efekciarskie;d początek fajny, na pewno będę tu zaglądał. Mam tylko zastrzeżenie co do materiału na kółkach, tzn tej gumy, świeci się jak psu jajca, trochę za bardzo w porównaniu do refki. No chyba, że to dopiero alpha :)
Napisano 19 Luty 201312 l Autor Skończyłem szynę. Nad samym materiałem będę jeszcze pracował ale generalnie już zaczyna mi się podobać, postaram się jakoś bardziej uwydatnić włókna. @DrRambo: dzięki za ułatwienie wyboru:). Efekciarskie pewnie są ale i tak w pierwszej kolejności zrobię wersję białą.
Napisano 20 Luty 201312 l Witam ponownie, 2 rzeczy rzucają się w oczy. Wypukłość na boku faluje oraz widoczna różnica zaokrąglenia krawędzi, szczególnie górnych. W porównaniu do refki widać jeszcze kilka różnic, ale chyba nie jest zamierzeniem idealne odwzorowanie?
Napisano 20 Luty 201312 l mi się podoba :) mam pytanko, texture robiles unw rapem? a jak nie to jak nalozyles karbon i potem napisy w odpowiednich miejscach?:)
Napisano 20 Luty 201312 l Autor @DrRambo: dzięki za zwrócenie uwagi, na pewno będę jeszcze poprawiał @maciek.m: po prostu zrobiłem to na oddzielnych kanałach - napisy przez zwykłe mapowanie planarne a włókno węglowe już rzeczywiście unwrapem.
Napisano 22 Luty 201312 l przyglądam się postępom bo sam uprawiam aggressive inline skating, fajnie by było jakby kółka były z materiału SS
Napisano 22 Luty 201312 l Autor Blesik napisał: przyglądam się postępom bo sam uprawiam aggressive inline skating, fajnie by było jakby kółka były z materiału SS Tu niestety jestem trochę ograniczony możliwościami Cyclesa - na razie jest tylko transculent. Ewentualnie mogę później poćwiczyć w Luxrenderze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto