Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem zacząć nowy projekt - trochę dla zabawy, trochę dla podniesienia skilla oraz żeby mieć do portfolio coś z wizualizacji produktu z nastawieniem na fotoreal.

Wybrałem sprzęt do wrotkarstwa szybkiego - fajne wzornictwo, nowe technologie i równowaga między czysto technicznymi bryłami a organicznymi kształtami. Poza tym, sam jeżdżę więc temat wybrany również pod osobiste zainteresowania i wiedzę w tym temacie:)

 

Specyfikacja:

szyna - EO Frames H2

kółka - MPC Roadwar Turbo

buty - tu jeszcze się zastanawiam nad:

- Mariani Dogma black-white,

- Mariani Dogma black-black,

- Bont Z,

- Bont Vaypor

Te ostatnie są o tyle ciekawe, że występują w bardzo różnych wariantach kolorystycznych, również takich "narodowych" jak na obrazku więc mógłbym pokusić się o stworzenie wersji polskiej:). Wszelkie opinie, odnośnie tego które buty ładniejsze, mile widziane.

 

Normalnie tekstury i materiały zawsze robię dopiero po wymodelowaniu wszystkiego, tym razem chcę je tworzyć na bieżąco. Jak dotąd zrobiłem kółka i zacząłem robić szynę. Renderowane w Blenderowym Cyclesie ale rozpatruję użycie Luxrendera (pewnie mniej zabawy z ustawieniami realistycznych materiałów ale z drugiej strony praktycznie nie będę miał możliwości oszukania jakiegoś efektu).

mpc01.jpg

mpc02.jpg

frame01.jpg

Edytowane przez Lucas

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

buty tylko i wyłącznie te ostatnie. niekoniecznie bym akurat takie kupił, ale najbardziej efekciarskie;d

 

początek fajny, na pewno będę tu zaglądał. Mam tylko zastrzeżenie co do materiału na kółkach, tzn tej gumy, świeci się jak psu jajca, trochę za bardzo w porównaniu do refki. No chyba, że to dopiero alpha :)

Napisano
  • Autor

Skończyłem szynę. Nad samym materiałem będę jeszcze pracował ale generalnie już zaczyna mi się podobać, postaram się jakoś bardziej uwydatnić włókna.

@DrRambo: dzięki za ułatwienie wyboru:). Efekciarskie pewnie są ale i tak w pierwszej kolejności zrobię wersję białą.

 

frame02.jpg

 

frame03.jpg

Napisano

Witam ponownie,

 

2 rzeczy rzucają się w oczy. Wypukłość na boku faluje oraz widoczna różnica zaokrąglenia krawędzi, szczególnie górnych.

W porównaniu do refki widać jeszcze kilka różnic, ale chyba nie jest zamierzeniem idealne odwzorowanie?

Napisano

mi się podoba :) mam pytanko, texture robiles unw rapem? a jak nie to jak nalozyles karbon i potem napisy w odpowiednich miejscach?:)

Napisano
  • Autor

@DrRambo: dzięki za zwrócenie uwagi, na pewno będę jeszcze poprawiał

@maciek.m: po prostu zrobiłem to na oddzielnych kanałach - napisy przez zwykłe mapowanie planarne a włókno węglowe już rzeczywiście unwrapem.

Napisano

przyglądam się postępom bo sam uprawiam aggressive inline skating, fajnie by było jakby kółka były z materiału SS

Napisano
  • Autor
  Blesik napisał:
przyglądam się postępom bo sam uprawiam aggressive inline skating, fajnie by było jakby kółka były z materiału SS

 

Tu niestety jestem trochę ograniczony możliwościami Cyclesa - na razie jest tylko transculent. Ewentualnie mogę później poćwiczyć w Luxrenderze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności