Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszyskich .Kolejny samochód ,a może nie tylko.........zresztą sami oceńcie.Model został wykonany w 3dsmax5 i wyrenderowany w BRAZILU

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

giegiel Bardzo fajna bryka.w Czym renderowane??

sprawdz pierwszy post (ludzi czytajcie bo jest to juz czeste zjawisko)

 

Filip: Bardzo ładny ten render z niebieskim, tyle ze zamiast bialego (szarego) dalbym kremowy no i otoczenie albo chociaz hdri. I bedzie piknie (mapki hdri w dziale textury)

I fajnie by bylo jakbys wyrenderowal ostatni skrin jako lowridera:D

Napisano

Kolejne autko "z duszą" :) Takie samochody aż miło się ogląda, chyba też sobie coś takiego wymodeluje :)

 

Bardzo ładne renderki i super model, podobają mi się kolorki (płomyczki rządzą hehe :)

Napisano

Oj mało na forum fajnych autek.. mało, a tu taka miła niespodzianka.

Nie zmarnuj okazji na zrobienie co najmniej dobrej pracy. Bardzo dobry model, materiały lekko do poprawy (troszkę plastikowe). Dodasz fajny environment, otoczenie i będzie super.

Napisano

Bardzo fajny model sobie wybrałeś do roboty...

Dobre wykonanie..., teraz tylko popracuj nad renderem..., może ustaw go gdzies w nocy, przed jakimś klubem..., nie wiem czy pamietasz taką grę: Hot-Rod...,tam właśnie były takie klimaty...:)

Napisano

Zaawansowani userzy zrobia to bez tutkow, a nowicjusze nie polapia sie w funkcjach, wiec nie wiem czy ten link na miejscu jest. Ale nie ja od tego jestem...

Napisano

czesc bardzo ladny chevrolet.

 

otoz znam tego tutoriala z cinema na podstawie ktorego zostal wykonany ten samochod.

 

chcialbym cię zapytać tylko o jedną rzecz.

chodzi mianowicie o te ozdobne paski po bokach samochodu jeden bardziej z przodu drugi w tylnej czesci.

 

w tutorialu robi sie go poprzez przyciagniecie splajnu do siatki poly.

 

ja uzywam maxa i jak widzialem ty takze

 

 

bardzo bym cie prosil o krotkie info jak wykonales te boczne paski.

 

niestety shapemerge nie zdaje rezultatu bo psuje siatke a spacewarp->conform niestety nie pozwala na stale zamienic spline aby pozostal przyciagniety do obiektu po usunięciu spacewarpa.

 

nie za bardzo wiem jak to dobrze zrobic.

 

z gory dziekuje za odpowiedź

 

 

pozdrawiam

Napisano

a moze ktos inny jest w stanie odpowiedziec na w/w pytanie ???

 

na codzien pracuje z nurbs - tam to jest codziennosc ale w poly nie bardzo wiem jak najefektywniej rozwiazac taki problem.

Napisano

a wg mnie jest bardzo piknie, ale do hdri jeszcze bym dorzucil.. otoczenie, wiem ze niechce ci sie/maszyna siada/rodzina marudzi ale uwazam ze bardzo dobrze by bylo skonczyc scene,

 

co do hdri to mi pasuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności