Napisano 16 Sierpień 200420 l Witam wszyskich .Kolejny samochód ,a może nie tylko.........zresztą sami oceńcie.Model został wykonany w 3dsmax5 i wyrenderowany w BRAZILU
Napisano 16 Sierpień 200420 l Autor Po zdjęciach oryginału przyszła kolej na moje renderki wspaniłego samochodu CHEVY BEL AIR 55
Napisano 16 Sierpień 200420 l Ładnie ..... mi sie bardzo podoba .... teraz tylko materialy i evoirment no i jedziesz ..... jak nie spartolisz to bedzie cudo ...
Napisano 16 Sierpień 200420 l no no no musze przyznac ze podoba mi sie samochodzik :) tylko troszke sprawia wrazenie zabawki.
Napisano 16 Sierpień 200420 l Bardzo fajna bryka.w Czym renderowane??Popracuj nad ujęciem może zmieni tą zabawke w samochód.
Napisano 16 Sierpień 200420 l Bardzo ładnie wyszlo, troche moze smiesznie wyglada jedynie ten ostatni screen :O Ale naprawde b.ladna pracka ;)
Napisano 17 Sierpień 200420 l giegiel Bardzo fajna bryka.w Czym renderowane?? sprawdz pierwszy post (ludzi czytajcie bo jest to juz czeste zjawisko) Filip: Bardzo ładny ten render z niebieskim, tyle ze zamiast bialego (szarego) dalbym kremowy no i otoczenie albo chociaz hdri. I bedzie piknie (mapki hdri w dziale textury) I fajnie by bylo jakbys wyrenderowal ostatni skrin jako lowridera:D
Napisano 17 Sierpień 200420 l Kolejne autko "z duszą" :) Takie samochody aż miło się ogląda, chyba też sobie coś takiego wymodeluje :) Bardzo ładne renderki i super model, podobają mi się kolorki (płomyczki rządzą hehe :)
Napisano 17 Sierpień 200420 l Autor Witam.Dzięki za wasze odpowiedzi ,i zamieszczam kolejne renderki.
Napisano 17 Sierpień 200420 l bardzo plastikowe te materialy:/ model lux, ale wg. mnie kuleje wlasnie jego prezentacja.
Napisano 17 Sierpień 200420 l czy możesz powiedzieć jak wykonałeś material tzn ten pomarańczowy lub błękitny lakier ?
Napisano 17 Sierpień 200420 l Autor Lakier to zwykly shelac(2xBrazilBasicMtl,w slocie reflection prosty fallof itd..).
Napisano 17 Sierpień 200420 l Oj mało na forum fajnych autek.. mało, a tu taka miła niespodzianka. Nie zmarnuj okazji na zrobienie co najmniej dobrej pracy. Bardzo dobry model, materiały lekko do poprawy (troszkę plastikowe). Dodasz fajny environment, otoczenie i będzie super.
Napisano 18 Sierpień 200420 l zdejm te płomienie bo mnie krew zaleje take piekne auto oszpecac szpanerskim vizual tuningiem o nie blue jest piekny 8-)
Napisano 18 Sierpień 200420 l Bardzo fajny model sobie wybrałeś do roboty... Dobre wykonanie..., teraz tylko popracuj nad renderem..., może ustaw go gdzies w nocy, przed jakimś klubem..., nie wiem czy pamietasz taką grę: Hot-Rod...,tam właśnie były takie klimaty...:)
Napisano 18 Sierpień 200420 l Bardzo ładnie Ci wyszedł ten Bel Air. Jako Ciekawostka link do tutka dla Cinemy : http://www.7thchamber.com/tutorials/Chev/ Myśle że poradzicie sobie w maxie. Pozdrawiam i oby tak dalej.
Napisano 19 Sierpień 200420 l Zaawansowani userzy zrobia to bez tutkow, a nowicjusze nie polapia sie w funkcjach, wiec nie wiem czy ten link na miejscu jest. Ale nie ja od tego jestem...
Napisano 20 Sierpień 200420 l czesc bardzo ladny chevrolet. otoz znam tego tutoriala z cinema na podstawie ktorego zostal wykonany ten samochod. chcialbym cię zapytać tylko o jedną rzecz. chodzi mianowicie o te ozdobne paski po bokach samochodu jeden bardziej z przodu drugi w tylnej czesci. w tutorialu robi sie go poprzez przyciagniecie splajnu do siatki poly. ja uzywam maxa i jak widzialem ty takze bardzo bym cie prosil o krotkie info jak wykonales te boczne paski. niestety shapemerge nie zdaje rezultatu bo psuje siatke a spacewarp->conform niestety nie pozwala na stale zamienic spline aby pozostal przyciagniety do obiektu po usunięciu spacewarpa. nie za bardzo wiem jak to dobrze zrobic. z gory dziekuje za odpowiedź pozdrawiam
Napisano 20 Sierpień 200420 l Moim zdaniem w porownaniu z tym tutkiem do cinema to ten znacznie fajniejszy. 5 razy fajniejszy albo moze nawet 6;]
Napisano 20 Sierpień 200420 l a moze ktos inny jest w stanie odpowiedziec na w/w pytanie ??? na codzien pracuje z nurbs - tam to jest codziennosc ale w poly nie bardzo wiem jak najefektywniej rozwiazac taki problem.
Napisano 21 Sierpień 200420 l Autor Cześć.Zamieszczam renderki ze zmienionym chromem.W obydwu przypadkach skorzystałem z HDRI
Napisano 21 Sierpień 200420 l Jak na mój gust te chromy szczególnie na 2 obrazku są mało chromowate tzn.za mało sie błyszczą.
Napisano 21 Sierpień 200420 l a wg mnie jest bardzo piknie, ale do hdri jeszcze bym dorzucil.. otoczenie, wiem ze niechce ci sie/maszyna siada/rodzina marudzi ale uwazam ze bardzo dobrze by bylo skonczyc scene, co do hdri to mi pasuje
Napisano 1 Wrzesień 200420 l Autor Czesc nadeszła pora na małe uaktualnienie.Jest to servis samochodowy i stacja benzynowa.Wszystko ma jakieś 300 000 poly.
Napisano 1 Wrzesień 200420 l o kurde , ale mnie zaskoczyles:o wszystko piknie, moja prosba zostala wysluchana ale chodnik chyba waski?
Napisano 1 Wrzesień 200420 l hehe :D pełne zaskoczenie - myslałem ze praca jest juz zkonczona..ciekawi mnie kiedy wyrenderujesz otexturowana scene :D
Napisano 1 Wrzesień 200420 l Autor Nie mogłem zmienić tematu i stworzyłem nowy wątek (scena3d:Gas Station).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto