Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszyskich .Kolejny samochód ,a może nie tylko.........zresztą sami oceńcie.Model został wykonany w 3dsmax5 i wyrenderowany w BRAZILU

  • Odpowiedzi 40
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Po zdjęciach oryginału przyszła kolej na moje renderki wspaniłego samochodu

CHEVY BEL AIR 55

Napisano

Ładnie ..... mi sie bardzo podoba .... teraz tylko materialy i evoirment no i jedziesz .....

 

jak nie spartolisz to bedzie cudo ...

Napisano
  • Autor

Z góry przepraszam za te opóźnienia ,bo mam tylko kiepski modem.

Napisano

no no no musze przyznac ze podoba mi sie samochodzik :) tylko troszke sprawia wrazenie zabawki.

Napisano

Bardzo fajna bryka.w Czym renderowane??Popracuj nad ujęciem może zmieni tą zabawke w samochód.

Napisano

Bardzo ładnie wyszlo, troche moze smiesznie wyglada jedynie ten ostatni screen :O Ale naprawde b.ladna pracka ;)

Napisano

giegiel Bardzo fajna bryka.w Czym renderowane??

sprawdz pierwszy post (ludzi czytajcie bo jest to juz czeste zjawisko)

 

Filip: Bardzo ładny ten render z niebieskim, tyle ze zamiast bialego (szarego) dalbym kremowy no i otoczenie albo chociaz hdri. I bedzie piknie (mapki hdri w dziale textury)

I fajnie by bylo jakbys wyrenderowal ostatni skrin jako lowridera:D

Napisano

Kolejne autko "z duszą" :) Takie samochody aż miło się ogląda, chyba też sobie coś takiego wymodeluje :)

 

Bardzo ładne renderki i super model, podobają mi się kolorki (płomyczki rządzą hehe :)

Napisano
  • Autor

Witam.Dzięki za wasze odpowiedzi ,i zamieszczam kolejne renderki.

Napisano

bardzo plastikowe te materialy:/ model lux, ale wg. mnie kuleje wlasnie jego prezentacja.

Napisano

boze chroń królową .. co ja tu robie...? daj jasnego zielonego !!!

Napisano

czy możesz powiedzieć jak wykonałeś material tzn ten pomarańczowy lub błękitny lakier ?

Napisano
  • Autor

Lakier to zwykly shelac(2xBrazilBasicMtl,w slocie reflection prosty fallof itd..).

Napisano

Oj mało na forum fajnych autek.. mało, a tu taka miła niespodzianka.

Nie zmarnuj okazji na zrobienie co najmniej dobrej pracy. Bardzo dobry model, materiały lekko do poprawy (troszkę plastikowe). Dodasz fajny environment, otoczenie i będzie super.

Napisano

Bardzo fajny model sobie wybrałeś do roboty...

Dobre wykonanie..., teraz tylko popracuj nad renderem..., może ustaw go gdzies w nocy, przed jakimś klubem..., nie wiem czy pamietasz taką grę: Hot-Rod...,tam właśnie były takie klimaty...:)

Napisano

Zaawansowani userzy zrobia to bez tutkow, a nowicjusze nie polapia sie w funkcjach, wiec nie wiem czy ten link na miejscu jest. Ale nie ja od tego jestem...

Napisano

Jeszcze jak zrobisz a'la fallout to będę cię na rękach nosił :)

Napisano

czesc bardzo ladny chevrolet.

 

otoz znam tego tutoriala z cinema na podstawie ktorego zostal wykonany ten samochod.

 

chcialbym cię zapytać tylko o jedną rzecz.

chodzi mianowicie o te ozdobne paski po bokach samochodu jeden bardziej z przodu drugi w tylnej czesci.

 

w tutorialu robi sie go poprzez przyciagniecie splajnu do siatki poly.

 

ja uzywam maxa i jak widzialem ty takze

 

 

bardzo bym cie prosil o krotkie info jak wykonales te boczne paski.

 

niestety shapemerge nie zdaje rezultatu bo psuje siatke a spacewarp->conform niestety nie pozwala na stale zamienic spline aby pozostal przyciagniety do obiektu po usunięciu spacewarpa.

 

nie za bardzo wiem jak to dobrze zrobic.

 

z gory dziekuje za odpowiedź

 

 

pozdrawiam

Napisano

Moim zdaniem w porownaniu z tym tutkiem do cinema to ten znacznie fajniejszy. 5 razy fajniejszy albo moze nawet 6;]

Napisano

a moze ktos inny jest w stanie odpowiedziec na w/w pytanie ???

 

na codzien pracuje z nurbs - tam to jest codziennosc ale w poly nie bardzo wiem jak najefektywniej rozwiazac taki problem.

Napisano
  • Autor

Cześć.Zamieszczam renderki ze zmienionym chromem.W obydwu przypadkach

skorzystałem z HDRI

Napisano

Jak na mój gust te chromy szczególnie na 2 obrazku są mało chromowate tzn.za mało sie błyszczą.

Napisano

a wg mnie jest bardzo piknie, ale do hdri jeszcze bym dorzucil.. otoczenie, wiem ze niechce ci sie/maszyna siada/rodzina marudzi ale uwazam ze bardzo dobrze by bylo skonczyc scene,

 

co do hdri to mi pasuje

Napisano
  • Autor

Czesc nadeszła pora na małe uaktualnienie.Jest to servis samochodowy i stacja benzynowa.Wszystko ma jakieś 300 000 poly.

Napisano

o kurde , ale mnie zaskoczyles:o

 

wszystko piknie, moja prosba zostala wysluchana ale chodnik chyba waski?

Napisano

hehe :D pełne zaskoczenie - myslałem ze praca jest juz zkonczona..ciekawi mnie kiedy wyrenderujesz otexturowana scene :D

Napisano
  • Autor

Nie mogłem zmienić tematu i stworzyłem nowy wątek (scena3d:Gas Station).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności