szczuro Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 (edytowane) Zajeło mi to troche dłużej niż myślałem i jest pewnie tragicznie jeśli chodzi o napisane, ale działa :) Addon pozwala wyrenderowac tylko wybrane klatki z animacji renderuje jak na razie do podkatalogu "render" w katalogu z plikiem blend wszelkie uwagi mile widziane najnowsza wersja render_batch_render_V0_1_1.zip Edytowane 24 Styczeń 2013 przez szczuro
Monio Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Na 2.65 nie można go uruchomić w menu addonów, checkbox nie reaguje na klikanie. Odpala się z text editora. Wydaje mi się że chodzi o coś z nagłówkiem i ci goście mieli podobny problem. Tak to działa pięknie. Tylko trzeba uważać bo po odpaleniu renderu interface blendera zamarza, ale to zrozumiałe. Masz za to duże pyszne piwo na następnej Blenderowej konfie. :)
szczuro Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Napisano 24 Styczeń 2013 (edytowane) Poprawione, przy rejestracji wstawiałęm jako domyślną wartość aktualną klatkę "scene.curent_frame" niestety jakoś tego nie widzi przy wlaczaniu addona i musiałem ustawić na sztywno "1" :) [ATTACH]89075[/ATTACH] Edytowane 24 Styczeń 2013 przez szczuro
alexx600 Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Fajny addon. Jest jedno drobne ale. Wszystko działa super, gdy chcesz wyrenderować klatki z jednego blend. Gdybyś chciał iść spać i to odpalić to ograniczenia masz tylko co do jednego pliku,trochę nie fajnie. Jeżeli generujesz .bat możesz ustawić sobie kolejke z dowolnymi klatkami z dowolnych plików blend. Ale co ja będę marudził ważne,że ludziom działa i się podoba:) Mój .bat generator(jest gdzieś w szybkie odpowiedzi na proste pytania) mi działa ale ktoś na forum mówił,że mu z najnowszymi buldami nie. Trochę irutyjące są te zmiany w API. Pewnie teraz bym to napisał w c#. Osobiście zanim zdecydowałem się napisać ten skrypt do generowania .bat kombinowałem z tym, żeby otwierać kolejne pliki .blend z poziomu blendera i wykorzystywać wbudowaną funkcję render. Niestety był to ślepy zaułek(czasami blender się wieszał nie podając żadnego powodu w konsoli). Tak piszę gdyby ktoś się zastanawiał czy tak się da i żeby ewentualnie zaoszczędzić komuś czasu. Ogólnie jest spoko:)
szczuro Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Napisano 24 Styczeń 2013 może powinienem zmienić nazwę skryptu na "batch frame rendering" albo "render frame list" ;) bo w sumie masz rację i batch render kojarzy się z renderem kilku plików blend, a to nie było moją intencją. Też uważam, że łatwiej, by to było zrobić z zewnątrz. Nawet więcej, aktualnie nie mam pojęcia jak się nawet za to zabrać z poziomu blendera:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się