kru Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 dobra - drugie podejscie do poprawionego projektu z przed jakiegos czasu + jeden zupelnie nowy nie mowcie nic o palmie :)
masater Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 to jakiś speed modeling? no bez przesady mogłeś to dopracować
imprecis Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 kompletne dno.....faktycznie jak speed wyglada ;)
Marcin Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 kru jak bylo tak jest ... prawie zadnej roznicy od tamtych "testów" zawiodlem sie troche ... pare nowych obiektow i nieznacznie zmienione textury .... gdzie te Mentalowskie GeIi ? ja bym cos z tym zrobil ...
kru Napisano 16 Sierpień 2004 Autor Napisano 16 Sierpień 2004 kurcze do tej pory glownie modelowalem organike, rzadnym samochodem sie nie splamilem :P - mam male pojecie na temat teksturowania :/ ale tak wyszlo ze wlasnie musze sie tym zajac :(. co moze na zdrowie wyjdzie, ale rodzic sie bedzie w bolach. moze jakies konkretne sugestie co poprawic.
imprecis Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 Konkretniej textury, poszukaj sobie w necie jakiejs stronki z obrazkami kominkow i sprobuj to tak otexturowac, a pozniej popraw swiatlo, dodaj jakas ciekawsza scenerie, lub daj tylko biale lub jakies jasne tlo, jesli nie chcesz modelowac otoczenia ;)
uncle Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 1. MATERIALY 2. tekstur poszukaj 3. ehm, czasem warto sciac jenda krawedz, zaokraglic conieco, troche zrobic krzywe, urozmaicic wszystko, to jest naprawde proste:) imho organika jest trudniejsza
imprecis Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 Niom organika jest duzo trudniejsza :) Ja nigdy sie nie naucze organiki ;(
chveti Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 KRU - ja tak sobie myślę że brakuje ci trzoszkę doświadczenia w renderingu :| Nie podoba mi się to zabardzo..:(
Obywatel Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 Heh ludzie, jezeli juz piszecie ze Wam sie nie podoba to zprecyzujcie wypowiedz. Posty typu: "zawiodlem sie" niczemu nie sluza. Co do samych prac to pierwszy kominek jest calkiem prosty w budowie, lecz mozna cos z niego wycisnac. Uwage odwodzi troche irytujaca czarno-biala tapeta. Przedmioty umieszczone kolo kominka sa czarne. Wskazane by bylo wykadrowac piecyk tak, by nie bylo widac konca komina (dotyczy sie to obu prac). Oswietlenie umiesc w pomieszczeniu. Jak na kominek to tez troche dziwne barwy. Ciemniejsze czesci kominka sa za ciemne. Sproboj zastotowac jakies materialy standardowe maxa - bitmapy, a nie textury proceduralne jak ten marble. "Umiesc" ogien wewnatrz pieca za pomoca Helpersow (zakladka helpers) + omni koloru pomaranczowego. Pocwicz troche UVW Unwarp w zakladce modifitiers. Sluzy to do mapowania.
THE MANYSH TRAFO Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 mi to przypomina bajke "łatek" która leci z ranca, nie dorobione te kominki postaraj sie troche bo to nic specjalnego
Rekomendowane odpowiedzi