Skocz do zawartości

scena 3d: 2 kominki (wiz)


kru

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kurcze do tej pory glownie modelowalem organike, rzadnym samochodem sie nie splamilem :P - mam male pojecie na temat teksturowania :/

ale tak wyszlo ze wlasnie musze sie tym zajac :(. co moze na zdrowie wyjdzie, ale rodzic sie bedzie w bolach. moze jakies konkretne sugestie co poprawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh ludzie, jezeli juz piszecie ze Wam sie nie podoba to zprecyzujcie wypowiedz.

Posty typu: "zawiodlem sie" niczemu nie sluza.

 

Co do samych prac to pierwszy kominek jest calkiem prosty w budowie, lecz mozna cos z niego wycisnac. Uwage odwodzi troche irytujaca czarno-biala tapeta. Przedmioty umieszczone kolo kominka sa czarne. Wskazane by bylo wykadrowac piecyk tak, by nie bylo widac konca komina (dotyczy sie to obu prac). Oswietlenie umiesc w pomieszczeniu. Jak na kominek to tez troche dziwne barwy. Ciemniejsze czesci kominka sa za ciemne. Sproboj zastotowac jakies materialy standardowe maxa - bitmapy, a nie textury proceduralne jak ten marble. "Umiesc" ogien wewnatrz pieca za pomoca Helpersow (zakladka helpers) + omni koloru pomaranczowego.

 

Pocwicz troche UVW Unwarp w zakladce modifitiers. Sluzy to do mapowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności