patq2012 Napisano 5 Luty 2013 Share Napisano 5 Luty 2013 Witam,zamierzam oteksturować pomidor za pomocą modyfikatora Unwrap uvw przy użyciu opcji pelt map. Problem tkwi w tym że jak zaznaczam kąty,mogę użyć pelt map jedynie na części już zmapowanej,a nie na tej drugiej. Da się jakoś zmusić maxa żeby przy tym samym zaznaczeniu kątów użyć pelt map na drugiej połówce? Zamieszczam obraz żeby zrozumieć o co chodzi,bo ciężko to wytłumaczyć. http://imageshack.us/photo/my-images/39/20130205195530.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 5 Luty 2013 Share Napisano 5 Luty 2013 Cześć. A nie łatwiej by Ci było ciachnąć seama od ogonka do ogonka i dopiero peltem jechać? Wtedy będziesz miał kontrolę nad całością, nie musisz babrać się w dwóch połówkach i masz mniej seamów do maskowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patq2012 Napisano 6 Luty 2013 Autor Share Napisano 6 Luty 2013 Nie wpadłem na to,ale spytałem się nie jak oteksturować pomidor,lecz jak za pomocą tego samego zaznaczenia użyć pelt map na drugiej połowie pomidora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 6 Luty 2013 Share Napisano 6 Luty 2013 przejdź w takim razie do trybu selekcji polygonów w unwrapie, zaznacz którykolwiek polygon na drugiej połówce i kliknij ostatni guzik w "seams" - czerwony polygon z zieloną wykropkowaną ramką. I wtedy znów klik na pelt map. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się