Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,zamierzam oteksturować pomidor za pomocą modyfikatora Unwrap uvw przy użyciu opcji pelt map.

Problem tkwi w tym że jak zaznaczam kąty,mogę użyć pelt map jedynie na części już zmapowanej,a nie na tej drugiej.

Da się jakoś zmusić maxa żeby przy tym samym zaznaczeniu kątów użyć pelt map na drugiej połówce?

Zamieszczam obraz żeby zrozumieć o co chodzi,bo ciężko to wytłumaczyć.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/39/20130205195530.jpg/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. A nie łatwiej by Ci było ciachnąć seama od ogonka do ogonka i dopiero peltem jechać? Wtedy będziesz miał kontrolę nad całością, nie musisz babrać się w dwóch połówkach i masz mniej seamów do maskowania.

Napisano
  • Autor

Nie wpadłem na to,ale spytałem się nie jak oteksturować pomidor,lecz jak za pomocą tego samego zaznaczenia użyć pelt map na drugiej połowie pomidora.

Napisano

przejdź w takim razie do trybu selekcji polygonów w unwrapie, zaznacz którykolwiek polygon na drugiej połówce i kliknij ostatni guzik w "seams" - czerwony polygon z zieloną wykropkowaną ramką. I wtedy znów klik na pelt map.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności