Skocz do zawartości

Texturowanie pomidora-Problem z pelt map


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,zamierzam oteksturować pomidor za pomocą modyfikatora Unwrap uvw przy użyciu opcji pelt map.

Problem tkwi w tym że jak zaznaczam kąty,mogę użyć pelt map jedynie na części już zmapowanej,a nie na tej drugiej.

Da się jakoś zmusić maxa żeby przy tym samym zaznaczeniu kątów użyć pelt map na drugiej połówce?

Zamieszczam obraz żeby zrozumieć o co chodzi,bo ciężko to wytłumaczyć.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/39/20130205195530.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Cześć. A nie łatwiej by Ci było ciachnąć seama od ogonka do ogonka i dopiero peltem jechać? Wtedy będziesz miał kontrolę nad całością, nie musisz babrać się w dwóch połówkach i masz mniej seamów do maskowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejdź w takim razie do trybu selekcji polygonów w unwrapie, zaznacz którykolwiek polygon na drugiej połówce i kliknij ostatni guzik w "seams" - czerwony polygon z zieloną wykropkowaną ramką. I wtedy znów klik na pelt map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności