Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej

Chce zrobic deformacje przechodzacą wzdluz opakowania. Cos takiego jest teraz puszczane w TV. Chyba reklama Tymbarku lub Capy. Szukalam w necie tej reklamy aby Wam pokazac ale nima :( Takie wybrzuszenie na powiekszajacej sie butelce.

Ludzie jak lub czym najlepiej to zrobic???

za nic nie wiem jak sie do tego zabrac.

 

pozdrawiam :)

kaza

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z 10 lat nie machałem na LW ale na 100% są tam deformatory typu Bulge czy FFD. Odpowiednio zagęszczona siatka + deformator z fallofem + animacja deformatora.

Napisano
  • Autor

Dzieki Jaceks, no nima...

Patrzylam w deform tab - Layout. Gdyz to musi byc w ruchu. :... ((((((((((((((((((((((

Napisano

Handler "Normal Displacement" z gradientowa textura + lekki szum + offset disaplcementu wzgledem osi Y powinien sie idealnie sprawdzic.

 

Jesli bedzie potrzebne cos bardziej zaawansowanego, to uzyjesz displacement na nodach.

Napisano
  • Autor

SUPERRRRRR! dziala :)

a mam pytanie ten noise to nad warstwa gradientu??? i alfowac go???..

Jaką nalezy wlaczyc opcje - Last, czy After Displecement? A i czy siatka powinna byc subD, czy mozna ja zamrozic???

 

Bardzo Duze Dziękuję!!!! Ziper!

Napisano
a mam pytanie ten noise to nad warstwa gradientu??? i alfowac go???..

 

Tak, blending dostosuj eksperymentalnie

 

Subdivision order musi byc first, poniewaz najpierw nastapi teselacja a potem displacement per pixel rozciagnie vertexy.

 

SubD napewno wlaczone, a jesli chcesz wykluczyc z displacementu jakies czesci modelu, to uzyj monochromatycznej textury z uv dla modelu i blendingiem divide/substract, lub gdy bedzie potrzebna mniejsza dokladnosc to weightmapy.

Napisano
  • Autor

Hej, wczoraj zarwałam noc z tą pracką ale dzięki Wam się udało! :) Dzięki Ziper i Altarian!

A tak nawiasem, czy czesto Wam sie zdarza zlecenie 300 klatek na następny dzien?

Mowiąc szczerze to klełam w duchu ok.03:00, ze sie tego podjełam. Ale się udało, myśle jednak ze drugi raz w takie oszołomstwo na wczoraj nie wejde. Sposob z Normal Displacement w takim temacie jest rewelacyjny i bardzo szybki. Tylko trzeba uwazac ze skalą przemieszczenia. Gdyz bardzo łatwo mozna przegiąć, a po zlączeniu scianek wew/zew (glass) refrakcja dostaje szału. :)

Z Effectorem pamietam swego czasu ogladalam tutki i faktycznie kurcze dalo by radę. Tylko wczoraj juz nie bylo czasu na edukację.

 

Jeszcze raz ładnie :) Dziękuję!

Napisano

@kazka80

W dalszym ciągu na szkło trzeba dawać materiał wew i zew polygonów ?? Machałem do LW 7.5 i myślałem, że coś tam już wymyślili na tą przypadłość.

 

P.S.

Przepraszam za mały offtop.

Napisano

W LW scianki sa dwie glass i water z dwoma roznymi ior tak przynajmniej u mnie wychodzi najlepiej.

sorrki za wtr.

Edytowane przez qbaqbaMAX3D

Napisano

podajże od ver 9 refrakcja jest już poprawnie renderowane przez LW, więc powierzchni air już nie trzeba dodawać

Napisano

@artzgodka

Uf, no to w porządku. Bo była z tym kiedyś dłubanina czasami.

 

@qbaqbaMAX3D

Kiedyś i jak się okazuje nie tak dawno trzeba było "szklanemu" polygonowi nadać z obu stron przeźroczysty materiał o różnej refrakcji - z jednej powyżej 1, a z drugiej równe 1 (air).

Napisano
  • Autor

jaceks

to dawniej w LW musiało być strrrasznie, a teraz jak panowie powyzej napisali.

Poprawną refrakcje aktualnie uzyskuje sie mniejwięcej tak:

[ATTACH=CONFIG]89309[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]89310[/ATTACH]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.