Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem: Potrzebuje zrobic kwadratowa teksture zbudowana z coraz wiekszych okregow o wospolnym srodku. Wazne jest to aby bylo ich bardzo wiele. Moj jedyny pomysl to nois w Photoshopie a nastepnie radial blur niestety mam warazenie (moze mylne) ze niezaleznie od wielkosci tekstury liczba okregow jest ta sama a zmienia sie jedynie grubosc pierscieni. Inna wada tej metody jest czas wykonywania operacji przez PS rozmiar tekstury to 5000x5000

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może tak:

1. Eliptical Marque, Style: Fixed Size, W=5000 px H=5000 px

2. Ustaw zaznczenie na środku i daj Stroke..

3. Potem Transform Selection : zmniejszenie o kilka procent i znowu Stroke, itd.

Napisano

Nie możesz w max`się zrobić jednego okręgu a następnie przy pomocy klonowania z transformacją zrobić kilkuset kopii automatycznie. Potem, tylko renderujesz z okienka top w rozdziałce 5000 na 5000 .

Napisano

w diffuse dajesz GRADIENT RAMP. w gradient ramp param dajesz grad type RADIAL. klikasz prawym myszy na okienku z gradientem i wybierasz LOAD BITMAP. musisz teraz tylko przygotowac odpowiednia bitmape. np 2x1 px. dajesz to z tillingiem na pulpit robisz printscrn i wklejasz do szopa. tam kadrujesz do wysokosci jednego piksela, wydluzasz lub skracasz i ladujesz bitmape do maxa.

Napisano

Ewentualnie zawsze mozesz zrobic to w corelu. Rysujesz okrag, potem narzedzie "obrys" i liczba krokow na ile tam chcesz. Potem eksportujesz do jpg w rozmiarze 5000 na 5000. Nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie bo nie probowalem ale jezeli masz bardzo dobry komputer to powinno pomoc :)

 

Pozdrawiam

Napisano

w corleu można prościej wykorzystując funkcję duplicate, rysujesz dwie prowadnice, właczasz przyklenianie, potem kółko ze środkiem na przecięciu, potem ctrl+d drugie okno przesuwasz taż żeby środek też był na przecięciu skalujesz i trzymasz ctrl_d do bólu, każdny następny okręg będzie miał ten sam wektor przesunięcie (czyli 0,0) i będzie powiększany o ten sam współczynnik skali więc okręgi będą coraz większe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności