Napisano 17 Sierpień 200420 l Mam taki problem: Potrzebuje zrobic kwadratowa teksture zbudowana z coraz wiekszych okregow o wospolnym srodku. Wazne jest to aby bylo ich bardzo wiele. Moj jedyny pomysl to nois w Photoshopie a nastepnie radial blur niestety mam warazenie (moze mylne) ze niezaleznie od wielkosci tekstury liczba okregow jest ta sama a zmienia sie jedynie grubosc pierscieni. Inna wada tej metody jest czas wykonywania operacji przez PS rozmiar tekstury to 5000x5000
Napisano 17 Sierpień 200420 l nie latwiej byloby zrobic taka teksture w programie wektorowym? mialbys wiekasza kontrole nad efektami.
Napisano 17 Sierpień 200420 l zrob gradient radialny w samym maksiu bo ci komp eksploduje przy renderowaiu takiej bitmapy :)
Napisano 18 Sierpień 200420 l Może tak: 1. Eliptical Marque, Style: Fixed Size, W=5000 px H=5000 px 2. Ustaw zaznczenie na środku i daj Stroke.. 3. Potem Transform Selection : zmniejszenie o kilka procent i znowu Stroke, itd.
Napisano 18 Sierpień 200420 l Nie możesz w max`się zrobić jednego okręgu a następnie przy pomocy klonowania z transformacją zrobić kilkuset kopii automatycznie. Potem, tylko renderujesz z okienka top w rozdziałce 5000 na 5000 .
Napisano 18 Sierpień 200420 l w diffuse dajesz GRADIENT RAMP. w gradient ramp param dajesz grad type RADIAL. klikasz prawym myszy na okienku z gradientem i wybierasz LOAD BITMAP. musisz teraz tylko przygotowac odpowiednia bitmape. np 2x1 px. dajesz to z tillingiem na pulpit robisz printscrn i wklejasz do szopa. tam kadrujesz do wysokosci jednego piksela, wydluzasz lub skracasz i ladujesz bitmape do maxa.
Napisano 19 Sierpień 200420 l Ewentualnie zawsze mozesz zrobic to w corelu. Rysujesz okrag, potem narzedzie "obrys" i liczba krokow na ile tam chcesz. Potem eksportujesz do jpg w rozmiarze 5000 na 5000. Nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie bo nie probowalem ale jezeli masz bardzo dobry komputer to powinno pomoc :) Pozdrawiam
Napisano 19 Sierpień 200420 l w corleu można prościej wykorzystując funkcję duplicate, rysujesz dwie prowadnice, właczasz przyklenianie, potem kółko ze środkiem na przecięciu, potem ctrl+d drugie okno przesuwasz taż żeby środek też był na przecięciu skalujesz i trzymasz ctrl_d do bólu, każdny następny okręg będzie miał ten sam wektor przesunięcie (czyli 0,0) i będzie powiększany o ten sam współczynnik skali więc okręgi będą coraz większe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto