Napisano 22 Luty 201312 l Może głupie pytanie ale z ciekawości muszę zapytać :P A oto i one - czy można wygiąć światło? Teraz wszyscy pomyśleli o co idiocie chodzi. Już objaśniam i tłumaczę. Dajmy na to mamy źródło światła photometric free light shape line. I chciałbym ten line wygiąć w jakiś kształt. Przykład wykorzystania to neon. I jak myślicie?
Napisano 22 Luty 201312 l Zrób zwykły kształt ze spline'a i nałóż na niego materiał jak w tutorialu Powinno dać radę. Jeśli używasz V-raya to tam możesz sobie dowolną geometrię ustawić jako światło.
Napisano 22 Luty 201312 l Ja bym to dorobił w photoshopie, ale na upartego możesz skopiować kulę, minimalnie przeskalować w górę i nałożyć materiał z odpowiednią mapą opacity i kolorem dla translucency - wtedy oświetlony z tyłu rozproszy w ten sposób światło. Co do tej obwódki świecącej to pomoże nadanie szkłu grubości. Ta poświata to może być postprodukcja a może to być światło wolumetryczne.
Napisano 23 Luty 201312 l Przeważnie takie rzeczy wszyscy dodają w postprodukcji. Nawet "prostsza" wersja czegoś takiego, jak ktoś modeluje telefon i chce mieć szpanerski refleks po jego prawej stronie to ludzie dodają to w szopie bo jest łatwiej i szybciej.
Napisano 26 Luty 201312 l Autor będę kontynuował temat żeby nie zakładać nowego tylko może zmienić tytuł na żarówka? teraz mam pytanie skąd dostać coś takiego http://www.jqoc.com/soft/3DsMax-Tutorial/20081109/3277.html
Napisano 2 Marzec 201312 l W mentalu w arch&design masz zakładkę self illumination(glow). Tam się pobaw ustawieniami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto