Napisano 27 Luty 201312 l Hi :) Postanowiłem pouczyć się trochę UDK - ale żeby nie było tak na sucho to stwierdziłem, że warto by było zrobić jakąś postać. W myśl starej sprawdzonej zasady "dobry Warhammer nie jest zły" zacząłem modelować zwykłego wojownika chaosu (w planach mam jeszcze parę innych postaci, zobaczę jak z czasem wyjdzie). Oczywiście konstruowana krytyka jak zawsze mile widziana (hp jest w ok 60-70%) koncept
Napisano 27 Luty 201312 l Wg mnie w tego typu rzeczach najważniejsza jest sylwetka, i niestety na tym etapie poległeś. Fajnie te wszystkie detale porobione i na pewno dużo pracy włożyłeś ale na przyszłość polecam, wywalić gradient mapę z tła programu w którym rzeźbisz (nie wiem po co takie pierdoły do blendera dodają). W czasie modelowania bazy czy też rzeźbienia np z dynameshu czy tam blenderowego dynotopo polecam przełączać widok zeby widzieć sylwetkę. W blenderze ja sobie ustawiam shading na glsl i przełączam widok z solid na textured alt+z). Dalej polecam ksiązkę, Figure Drawing Design and Invention Hamptona. Szczególnie dział dotyczący Gesture Drawings. Tyle uwag pozdro
Napisano 28 Luty 201312 l skulpt troche chaotyczny (no pun intended, ahhahah :) - masz dużo drobnego detalu (rysy, zadrapania) a pod nim mało ciekawie - brakuje średniej wielkośći elementów - klamerek, spinek, pasków no i jeszcze mam wrażenie ze nogi i ramiona (ręce) ma dużo za grube w porownaniu z torsem - do takich łap to klate powinien miec zaiste niedzwiedzią.... pozdrawiam f. @rice - dobrze prawisz ale jeszcze jakbyż napisał o co chodzi z tymi twoimi czerwonymi mazami to juz byłaby pełnia szczęścia :)
Napisano 28 Luty 201312 l no nima opisu :P chodzi mi o to żeby starać sie nie używać linii równoległych/symetrycznych a na ich miejsce używać linii asymetrycznych
Napisano 28 Luty 201312 l Autor rice - dzięki za bardzo pomocy komentarz :) - no masz rację, że muszę popracować jeszcze nad sylwetką, gdyż wiedziałem, że coś mi nie pasuje ale nie byłem pewien co - bardzo fajny overpaint choć i tak będę się starał zrobić coś bliższego konceptowi. ftorek - kopę lat :P no trochę elementów muszę dodać jeszcze, a ręce to były nieruszone :P ps. rice'owi chodziło o urozmaicenie sylwetki postaci i był na tyle miły, że podkreślił dodatkowo kontury obiektów (i kierunek w jakim się je czyta) - coś w tym stylu: http://media.steampowered.com/apps/dota2/workshop/Dota2CharacterArtGuide.pdf [jak sylwetka postaci jest dobra to już połowa sukcesu, bo na kiepskiej nawet najlepszy detal nie pomoże :P] ********* no i powolutku dłubię sobie resztę, tym razem ciało - kolejny mięśniak na sterydach [następny model to na bank będzie babka :P] detale jak żyły itp dopiero dojdą jak będę zadowolony z proporcji :)
Napisano 4 Marzec 201312 l Autor Sebazx6r - thx dzięki Tobie wiem jak się nazwya murzyn z refeki na podstawie której sculptowałem :P Nie rozwodziłem się za bardzo gdyż i tak tego nie będzie widać:P [wolę ten czas poświęcić na kolejne modele] :) ******** up, jeszcze parę detali planuję dodać i się biorę za low:
Napisano 17 Marzec 201311 l Masz jakieś poradniki do tworzenia postaci? Własnie szukam czego takiego jak ten mięśniak znaczy chce się nauczyć tworzyć takie postaci ale nic nie mogę znaleźć :(
Napisano 17 Marzec 201311 l Źle zrobiłeś nałokietniki pooglądaj sobie zdj z XV/VXI w. rekonstukcji zwykle są one połączone z ochraniaczami na przed ramie a w każdym razie część od wewnętrznej strony musi być na paskach żeby móc ruszać rękom chyba, że w fantasy mają inny sposób poruszania ^^
Napisano 17 Marzec 201311 l Autor skoro zostałem wywołany do tablicy... Fadzu - odpisałem na pm ale jeśli ktoś by miał podobne rozterki to: 1. zacząć rysować anatomie [koślwie, brzydko ale w ogóle zacząć], zwłaszcza polecam tego pana: http://www.alienthink.com/ 2. zacząć od sculpotwania głów [i dopiero dalej sculpotwać postacie w oparciu o wiedzę z anatomii] legomir - yep masz rację :) zrobiłem jednak je osobno gdyż tak miałem większą mobliność [potrzebną przy animowaniu] oraz chciałem zostawić taki kształt jak jest. ************* akutalnie pracuję nad walkcycle, tekstury możliwe że się jeszcze zmienią [zwłąszcza uwagi ftorka :)] jak w końcu dodam otoczenie i wrzucę do udk.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto