Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hi :)

 

Postanowiłem pouczyć się trochę UDK - ale żeby nie było tak na sucho to stwierdziłem, że warto by było zrobić jakąś postać. W myśl starej sprawdzonej zasady "dobry Warhammer nie jest zły" zacząłem modelować zwykłego wojownika chaosu (w planach mam jeszcze parę innych postaci, zobaczę jak z czasem wyjdzie). Oczywiście konstruowana krytyka jak zawsze mile widziana (hp jest w ok 60-70%)

net1z.jpg

 

koncept

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wg mnie w tego typu rzeczach najważniejsza jest sylwetka, i niestety na tym etapie poległeś. Fajnie te wszystkie detale porobione i na pewno dużo pracy włożyłeś ale na przyszłość polecam, wywalić gradient mapę z tła programu w którym rzeźbisz (nie wiem po co takie pierdoły do blendera dodają). W czasie modelowania bazy czy też rzeźbienia np z dynameshu czy tam blenderowego dynotopo polecam przełączać widok zeby widzieć sylwetkę. W blenderze ja sobie ustawiam shading na glsl i przełączam widok z solid na textured alt+z). Dalej polecam ksiązkę, Figure Drawing Design and Invention Hamptona. Szczególnie dział dotyczący Gesture Drawings.

Tyle uwag

6o1kwm.jpg

pozdro

Napisano

skulpt troche chaotyczny (no pun intended, ahhahah :) - masz dużo drobnego detalu (rysy, zadrapania) a pod nim mało ciekawie - brakuje średniej wielkośći elementów - klamerek, spinek, pasków

 

no i jeszcze mam wrażenie ze nogi i ramiona (ręce) ma dużo za grube w porownaniu z torsem - do takich łap to klate powinien miec zaiste niedzwiedzią....

 

pozdrawiam

f.

 

@rice - dobrze prawisz ale jeszcze jakbyż napisał o co chodzi z tymi twoimi czerwonymi mazami to juz byłaby pełnia szczęścia :)

Napisano

no nima opisu :P chodzi mi o to żeby starać sie nie używać linii równoległych/symetrycznych a na ich miejsce używać linii asymetrycznych

Napisano
  • Autor

rice - dzięki za bardzo pomocy komentarz :) - no masz rację, że muszę popracować jeszcze nad sylwetką, gdyż wiedziałem, że coś mi nie pasuje ale nie byłem pewien co - bardzo fajny overpaint choć i tak będę się starał zrobić coś bliższego konceptowi.

 

ftorek - kopę lat :P no trochę elementów muszę dodać jeszcze, a ręce to były nieruszone :P

ps. rice'owi chodziło o urozmaicenie sylwetki postaci i był na tyle miły, że podkreślił dodatkowo kontury obiektów (i kierunek w jakim się je czyta) - coś w tym stylu:

http://media.steampowered.com/apps/dota2/workshop/Dota2CharacterArtGuide.pdf

[jak sylwetka postaci jest dobra to już połowa sukcesu, bo na kiepskiej nawet najlepszy detal nie pomoże :P]

 

 

*********

 

no i powolutku dłubię sobie resztę, tym razem ciało - kolejny mięśniak na sterydach [następny model to na bank będzie babka :P] detale jak żyły itp dopiero dojdą jak będę zadowolony z proporcji :)

 

up1ip.jpg

Napisano
  • Autor

Sebazx6r - thx dzięki Tobie wiem jak się nazwya murzyn z refeki na podstawie której sculptowałem :P Nie rozwodziłem się za bardzo gdyż i tak tego nie będzie widać:P [wolę ten czas poświęcić na kolejne modele] :)

 

********

up, jeszcze parę detali planuję dodać i się biorę za low:

net2i.jpg

Napisano

Masz jakieś poradniki do tworzenia postaci? Własnie szukam czego takiego jak ten mięśniak znaczy chce się nauczyć tworzyć takie postaci ale nic nie mogę znaleźć :(

Napisano

Źle zrobiłeś nałokietniki pooglądaj sobie zdj z XV/VXI w. rekonstukcji zwykle są one połączone z ochraniaczami na przed ramie a w każdym razie część od wewnętrznej strony musi być na paskach żeby móc ruszać rękom chyba, że w fantasy mają inny sposób poruszania ^^

Napisano
  • Autor

skoro zostałem wywołany do tablicy...

 

Fadzu - odpisałem na pm ale jeśli ktoś by miał podobne rozterki to:

1. zacząć rysować anatomie [koślwie, brzydko ale w ogóle zacząć], zwłaszcza polecam tego pana:

http://www.alienthink.com/

2. zacząć od sculpotwania głów [i dopiero dalej sculpotwać postacie w oparciu o wiedzę z anatomii]

 

legomir - yep masz rację :) zrobiłem jednak je osobno gdyż tak miałem większą mobliność [potrzebną przy animowaniu] oraz chciałem zostawić taki kształt jak jest.

 

 

*************

 

akutalnie pracuję nad walkcycle, tekstury możliwe że się jeszcze zmienią [zwłąszcza uwagi ftorka :)] jak w końcu dodam otoczenie i wrzucę do udk.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności